خبرهای داغ:
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان گفت: کتابخانه عمومی آیت اله فیض سرخه‌ای با بیش از 25 هزار نسخه کتاب بازگشایی و آماده خدمت رسانی به مردم شریف سرخه است.
کد خبر: ۹۵۲۱۲۴۳
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۷

جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان سرخه با حضور حجت الاسلام والمسلمین مهدی اشرف امام جمعه شهرستان سرخه، محمد طاهریان مدیر کل کتابخانه های عمومی استان سمنان  و جمعی دیگر از مسئولان شهرستانی با محوریت بازگشایی کتابخانه آیت الله فیض سرخه ای، برنامه های فرهنگی و جشنواره کتابخوانی رضوی در فرمانداری سرخه برگزار شد.

اشرف در این نشست ضمن ابراز خرسندی و تشکر از فعالیت‌های صورت گرفته برای پیدا کردن مکانی مناسب برای این راه‌اندازی و شروع مجدد فعالیت کتابخانه عمومی آیت اله فیض سرخه‌ای، اظهار کرد: امیدوارم با ساخت کتابخانه جدید و در شأن مردم سرخه مشکل کتابخانه این شهر برای همیشه مرتفع شود.

در ادامه طاهریان نیز ضمن تشکر از تلاش‌های همه مسئولین شهرستان خصوصاً امام جمعه، فرماندار، شهردار و رئیس شورای اسلامی سرخه گفت: یکی از دغدغه‌های مهم نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور که در سفر استانی مسئولان نهاد به استان هم مورد تأکید قرار داشت تسریع در بازگشایی کتابخانه آیت‌اله فیض به عنوان تنها کتابخانه مرکز شهرستان بود که خوشبختانه جستجو برای پیدا کردن مکانی مناسب برای انتقال کتابخانه با تلاش شبانه‌روزی همکاران و همت مسئولین شهرستان به پایان رسید و امروز در مرحله بهره‌برداری قرار گرفت.

در ادامه این نشست با تلاش ها و پیگیری های مسئولین شهرستان و همراهی اداره‌ کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان کتابخانه عمومی آیت اله فیض سرخه‌ای بازگشایی شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان نیز با بیان اینکه کتابخانه عمومی آیت اله فیض سرخه‌ای با بیش از 25 هزار نسخه کتاب آماده خدمت رسانی به مردم شریف سرخه است، گفت: مردم اهل علم و فرهنگ دوست این شهر می‌توانند با عضویت در کتابخانه و امانت کتابهای موجود، از سایر فضاها و بخش های مختلف کتابخانه نیز بهرمند شوند.

گفتنی است: امام جمعه شهرستان بعد از افتتاح، به عنوان عضو افتخاری این کتابخانه عمومی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها