خبرهای داغ:
به منظور بصیرت افزایی، جهاد تبیین و ارتقاء بینش سیاسی اولین جلسه تخصصی دشمن شناسی با حضور مربیان با تجریه، پایوران و بسیجیان گردان ۱۰۱ امام حسین (علیه السلام) در محل گردان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۱۹۷۷۱
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر ۱۴ امام حسین (علیه السلام)، به منظور بصیرت افزایی، جهاد تبیین و ارتقاء بینش سیاسی اولین جلسه تخصصی دشمن شناسی  با حضور مربیان با تجریه، پایوران و بسیجیان گردان ۱۰۱ امام حسین (علیه السلام) در محل گردان برگزار گردید.

 فرمانده گردان ۱۰۱ امام حسین (علیه السلام) گفت: پیرو سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که فرمودند: دشمن شناسی بسیار مهم است، دانستن نقشه دشمن، دشمن چه کار دارد می کند، چه کاری می خواهد بکند و دانستن شیوه مقابله با نقشه دشمن این را باید مردم ما بدانند و همزمان با تحرکات نیروهای طالبان در مرز ایران و ایجاد درگیری با هنگ مرزی جمهوری اسلامی ایران بر خود لازم دیدیم که جلسه فوق را با هدف شناساندن پیشینه این گروه از ابتدا تا به حال و تحلیل مسائل روز برگزار نماییم.

 وی در ادامه گفت: در این جلسه به تکمیل اطلاعات بسیجیان پیرامون کشور همسایه افغانستان و همچنین پیدایش  این گروه و گروهک های موجود در این منطقه همراه با معرفی سرکرده های آنان از ابتدا تا کنون به معرفی تجهیزات آنان با پخش کلیپ انجام گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار