خبرهای داغ:
به منظور بصیرت افزایی، جهاد تبیین و ارتقاء بینش سیاسی اولین جلسه تخصصی دشمن شناسی با حضور مربیان با تجریه، پایوران و بسیجیان گردان ۱۰۱ امام حسین (علیه السلام) در محل گردان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۱۹۷۷۱
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر ۱۴ امام حسین (علیه السلام)، به منظور بصیرت افزایی، جهاد تبیین و ارتقاء بینش سیاسی اولین جلسه تخصصی دشمن شناسی  با حضور مربیان با تجریه، پایوران و بسیجیان گردان ۱۰۱ امام حسین (علیه السلام) در محل گردان برگزار گردید.

 فرمانده گردان ۱۰۱ امام حسین (علیه السلام) گفت: پیرو سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که فرمودند: دشمن شناسی بسیار مهم است، دانستن نقشه دشمن، دشمن چه کار دارد می کند، چه کاری می خواهد بکند و دانستن شیوه مقابله با نقشه دشمن این را باید مردم ما بدانند و همزمان با تحرکات نیروهای طالبان در مرز ایران و ایجاد درگیری با هنگ مرزی جمهوری اسلامی ایران بر خود لازم دیدیم که جلسه فوق را با هدف شناساندن پیشینه این گروه از ابتدا تا به حال و تحلیل مسائل روز برگزار نماییم.

 وی در ادامه گفت: در این جلسه به تکمیل اطلاعات بسیجیان پیرامون کشور همسایه افغانستان و همچنین پیدایش  این گروه و گروهک های موجود در این منطقه همراه با معرفی سرکرده های آنان از ابتدا تا کنون به معرفی تجهیزات آنان با پخش کلیپ انجام گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها