خبرهای داغ:
پیام تبریک هفته عقیدتی سیاسی

پیام تبریک مسئول نمایندگی ولی فقیه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی

پیام تبریک مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه امام حسین(ع) به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
کد خبر: ۹۵۹۴۸۶۲
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) اصفهان: مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع) طی پیامی ضمن گرامیداشت ۱۲ اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری (ره) و آغاز هفته عقیدتی سیاسی درسپاه و بسیج و روزمعلّم را تبریک گفت.

 

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

در تجلیل از جایگاه رفیع معلّم، همین بس که حضرت امام خمینی (رضوان‌الله تعالی‌علیه) در توصیف این مقام والا می‌فرمایند: «معلّمی شغل انبیاست ، انبیاء هم معلّم بشر هستند» و از منظر مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) نیز «مقام معلّم هر چه بالا برود، مقام تعلیم و تربیت در جامعه بالا رفته است».

فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری (ره) و آغاز هفته معلّم ، یادآور جایگاه والای علم و معرفت و مقام والای معلّم در تفکر دینی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شکوه و عظمت مردان و زنان فرهیخته‌ای است که در تاریخ پرافتخار این سرزمین ، در حریم مقدس دانشگاه و مدرسه و فضای آسمانی تعلیم و تربیت زیباترین جلوه‌های عشق و ایثار را به تصویر کشیده‌اند.

بی تردید موفقیت روز افزون و مستمر پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه های ماموریت ها و وظایف محوله مرهون تعالیم و آموزه های فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) و مجاهدت های خستگی ناپذیر روحانیت متعهد و عالمان دانا و توانایی مثل شهید مطهری (ره) است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار