خبرهای داغ:
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: دشمنان انقلاب اسلامی برحسب محاسبات دنیوی، بسیار توان دارند و تمام توان خود را علیه انقلاب به کار گرفتند ولی در طول این سال‌ها، در همه موارد آمریکایی‌ها نمی توانند یک مورد پیروز شدن در برابر انقلاب اسلامی را نام ببرند.
کد خبر: ۹۵۹۰۶۵۰
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در مراسم بزرگداشت سردار مجاهد شهید محمدرضا زاهدی که روز دوشنبه 20 فروردین ماه در سالن گلستان شهدا اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، افرادی بر عهد و پیمان خود باقی ماندند و تعدادی شهید شدند. شهادت را خداوند متعال نصیب بندگانی می‌کند که بر عهد با خدا وفادار باشند.

وی افزود: در زمان جنگ بی‌نظیرترین افراد به شهادت رسیدند و افراد دیگری نیز بعد از دوران دفاع مقدس با مراقبت از اعمال خود، منتظر شهادت بودند.

فدوی خاطرنشان کرد: سردار زاهدی در تمام مدتی که منتظر شهادت بود در بالاترین وجه ممکن به تکالیف خود عمل کرد و شهادت خود را نیز در زیارت امام رضا (ع) گرفت. اصفهانی‌ها همچون دوران گذشته، در تشییع شهید زاهدی حماسه‌آفرینی کردند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: دل‌های بی‌شماری در اصفهان به روال سال‌های قبل است، عده‌ای به خیل شهدا پیوسته‌اند و عده‌ای نیز منتظر شهادت هستند که تکلیف را انجام داده و می‌خواهند افتخار شهادت را به دست آوردند.

وی بیان کرد: افتخار برای مردمی است که در تمام صحنه‌ها، بصیرت خود را فریاد زدند و سرافرازی انقلاب اسلامی را در طول سال‌های طولانی نشان دادند که این موضوع مهم بارها در اصفهان تکرار شده است.

فدوی اضافه کرد: سیل عظیم جمعیتی که در مراسم تشییع دلداده انقلاب اسلامی و فرد تکلیف‌مداری که در سال‌های گذشته بر تمام مبانی انقلاب پایدار بود، حضور پیدا کردند شگفتی همگان را فراهم کردند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: در این ۴۵ سالی که گذشت زیباترین جمع‌هایی که وجود داشته است، جمع افراد تکلیف‌مدار بود که از اعمال خود مراقبت می‌کردند.

وی ابراز کرد: جنگ سخت است و ناراحتی دارد، اما فیلم‌هایی از خوشحالی‌های رزمندگان در زمان جنگ وجود دارد، خوشحالی رزمندگان از این بود که مطمئن بودند تکالیف مشخص شده خداوند را انجام دادند.

فدوی با بیان اینکه بسیاری از روایات دوران جنگ هنوز بیان نشده، یادآور شد: فرح و شادی در دل رزمندگان تا بهشت ادامه دارد، شهید زاهدی به زیبایی ابدیت خود را ساخت و به بالاترین مرتبه‌ای که یک غیرمعصوم می‌تواند داشته باشد، رسید چرا که شهادت هدیه با ارزش خداوند است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: در این ۶۰ سال بعد از شروع نهضت اسلامی توسط امام راحل، روند روبه رشد برای ملت وجود داشته و گسترش پیدا کرده است، علمای بی‌نظیری در تاریخ شیعه وجود دارند، امام راحل تشکیل حکومت اسلامی را بر اساس تمام مبانی اسلامی انجام داد و بعد از امام راحل نیز همین روند ادامه دارد.

وی با بیان اینکه امام از سال 42 گفت آمریکا مستکبر و صهیونیست‌ها تجاوزگر هستند، بیان کرد: امام راحل اعلام کرد مقابله با ظالم و دفاع از مظلوم در قانون اساسی تجلی پیدا کند که همین موضوع نیز انجام شد و به برکت انقلاب اسلامی این روند ادامه پیدا خواهد کرد، امروز شاهدیم بعد از شصت سال ۹۲ کشور جهان در این شش ماه حرف‌های امام را تکرار کردند که آمریکا مستکبر و صهیونیست‌ها ظالم هستند و حالا متوجه شدیم که سخنان امام در سال ۴۲ در جهان تکرار می‌شود و این افتخار بزرگی برای ما است و هر روز اسلام گسترش پیدا می‌کند،

فدوی تصریح کرد: خباثت‌ و دشمنی‌های بسیار وجود دارد که طبیعی است، از دشمن جزو دشمنی انتظار دیگری نیست و جبهه حق انقلاب اسلامی از همان لحظه اول دشمن داشته که حتی یک روز نیز این دشمنی تمام نشده و جبهه باطل شیطان بزرگ است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی برحسب دنیوی، بسیار توان دارند و تمام توان خود را علیه انقلاب به کار گرفتند ولی در طول این سال‌ها، در همه موارد آمریکایی‌ها نمی توانند یک پیروزی بر انقلاب را شمارش کنند.

وی با بیان اینکه در این ۴۵ سال سربلندی ملت ایران چندین بار تکرار شده، ادامه داد: رزمندگان در جبهه مقاومت به تکالیف عمل کرده و عده‌ای شهید نیز شدند، خبیثان عالم بزرگی خورده‌اند و در مطالب خودشان این وجود دارد، باید از خود مراقبت شود که شیطان می‌خواهد همراهان خود را در جهنم زیاد کند و افراد را وسوسه می‌کند گرچه سلطه ندارد فقط پیشنهاد می‌دهد.

فدوی یادآور شد: ادامه روند انقلاب اسلامی‌، بر اساس مبانی انقلاب و شهدا خواهد بود، شهید زاهدی، شهید خزاری، شهید ردانی پور و شهدای بی‌نظیر دیگر از فریادهای بسیار بلند و سرافرازانه اصفهان هستند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: این شهدا به درجه والا رسیده‌اند و این پشتوانه‌های بی‌نظیر در نزد ما بسیار هستند که می‌توانند یاریگر انسان‌ها باشند.

وی اضافه کرد: افتخار شهادت را خداوند به شکل بی‌نظیر به شهید زاهدی داد، در هرجا که گفته شد و تکلیف بر او بود رفت و خدمت کرد، درحالی که فرمانده بود در مقام‌های پایین‌تر خدمت می‌کرد.

ارسال نظرات