خبرهای داغ:
سپاه صاحب‌الزمان (عج) در پیامی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع پیکر سردار شهید حاج محمدرضا زاهدی قدردانی کردند.
کد خبر: ۹۵۹۰۲۱۷
|
۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج اصفهان؛ روابط عمومی سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) در پیامی از حضور حماسی، باشکوه و معنادار مردم در مراسم تشییع پیکر مطهر سردار مجاهد سرلشکر پاسدار شهید حاج محمدرضا زاهدی قدردانی کردند.

پیام قدردانی سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم‌

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ سوره مبارکه آل عمران آیه ۱۶۹

 سلام و صلوات خدا بر شهدای والامقام که مشعل توحید را با ایثار خود برفراز میهن اسلامی برافروختند و باری دیگر فضای کشور را مشحون از عطر حضورشان کرده و غبار غفلت از روح و جانمان زدوند.

درود و رحمت خدا بر مردم صبور، وفادار، مقاوم و بصیر اصفهان که با حضور باشکوه خود در تشییع فرزند و فرمانده مجاهد خود، حقیقتا یکی دیگر از به یادماندنی‌ترین صفحات تاریخ این استان را رقم زدند.

از این رو خاضعانه از مردم بزرگ و شهیدپرور اصفهان، به ویژه خانواده های معظم شهیدان و نیز مسئولین لشکری و کشوری و همه دست اندرکارانی که در حماسه پرشکوه استقبال، وداع، تشییع و تدفین پیکر سردار مجاهد سرلشکر شهید محمدرضا زاهدی، ایفای نقش کردند، تشکر و قدردانی نموده و از خداوند متعال توفیق روزافزون پاسداری از آرمان‌های والای امام خمینی(ره)، شهیدان عزیز و پیروی از منویات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) را مسالت داریم.

روابط عمومی سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان

 

ارسال نظرات