خبرهای داغ:
محمد صیرفی نژاد مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان در پیامی شهادت سردار سرتیپ محمدرضا زاهدی از یادگاران عرصه حماسه و ایثار و از فرماندهان دفاع مقدس و مقاومت و از شهروندان با افتخار منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان که در حمله ددمنشانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق به شهادت رسید را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم(علیه‌السلام)، رهبر معظم انقلاب و خانواده آن شهید بزرگوار تبریک و تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۵۸۸۸۳۳
|
۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج اصفهان، محمد صیرفی نژاد مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان در پیامی شهادت سردار سرتیپ محمدرضا زاهدی از یادگاران عرصه حماسه و ایثار و از فرماندهان دفاع مقدس و مقاومت و از شهروندان با افتخار منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان که در حمله ددمنشانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق به شهادت رسید را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم(علیه‌السلام)، رهبر معظم انقلاب و خانواده آن شهید بزرگوار تبریک و تسلیت گفت.

متن این پیام به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیه فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا
در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند. (احزاب – آیه ۲۳)

به راستی شهید کسی است که در میدان جنگ و در خدمت امام یا نائب او به شهادت برسد و هرکس در زمان غیبت امام زمان (عج) برای حفظ اسلام شهید شود، یقیناً به او ملحق خواهد شد. شهادت، نبوغ درخشان حیات در کمال هشیاری و آزادی است و به راستی سردار زاهدی زیباترین فصل زندگی اش را با صلابت اراده و نور ایمان پیمود و جاودانگی و بقا نصیبش شد.

اینجانب شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی را که در حمله وحشيانه موشکی اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران به شهادت رسید را خدمت حضرت ولی عصر امام زمان(عج)، رهبر معظم انقلاب، خانواده محترم ایشان و مردم ولایتمدار اصفهان تبریک و تسلیت عرض می نمایم. این غیور مرد از خطه شهیدپرور اصفهان و از شهروندان پرافتخار منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان است که در دفاع مقدس و دفاع حریم اهل بیت در محور مقاومت در نبرد با دشمنان خبیث، سالیان متمادی جانانه و مجاهدانه مبارزه کرد و اکنون در سالروز شهادت مولایش حضرت امیرالمومنین علی(ع) به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

یادش گرامی و راهش پررهرو باد.

محمد صیرفی‌نژاد، مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان

ارسال نظرات