خبرهای داغ:
فرمانده کل انتظامي کشور با اشاره به برخورد قاطع با سارقان در سال جديد گفت: اميدواريم با تکميل اجراي طرح پابند هاي الکترونيکي شاهد کاهش وقوع جرائم به خصوص سرقت در کشور باشيم.
کد خبر: ۹۵۸۷۵۵۱
|
۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۰

به گزارش خبرگزاري بسیج اصفهان، سردار"احمد رضا رادان" در حاشيه قرارگاه تآمين نظم و امنيت نوروز 1403در فرماندهي انتظامي استان اصفهان ضمن تبريک سال نو به هموطنان و کارکنان زحمت کش انتظامي در سراسر کشور بيان داشت: سال جديد 2 بهار طبيعت و بهار قرآن با يکديگر درآميخته شده تا انشاالله روح و جسم مردم را با هم طراوت کند.

وي در خصوص انجام مأموريت هاي نوروزي پليس در کشور گفت: خوشبختانه همکاران ما از مرز تا به شهر و از شهر تا به روستا و از روستا تا جاده ها مشغول انجام مأموريت هستند و تا به الان که خدمت شما هستيم بالغ بر 249 ميليون تردد بين استاني از اول طرح نوروزي انجام شده که نشان از ميل بالاي مردم به سفر دارد.

فرمانده کل انتظامي کشور با اشاره به اين که متأسفانه در طول اين مدت 417 نفر از هموطنان ما به دليل عدم رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي جان خود را از دست داده اند و شيريني سفر، نوروز و ماه رمضان را به کام خود و خانواده هايشان تلخ و تلخ تر کردند تصريح کرد: اين رقم بسيار بسيار زياد است و بخش قابل توجهي از اين تلفات مي توانست با رعايت قوانين و مقررات اتفاق نيافتد که متأسفانه انجام نشد.

سردار رادان خواب آلودگي،عدم توجه به جلو،سرعت غير مجاز و انحراف به چپ را از دلايل عمده اين ميران تلفات در جاده ها عنوان کرد و از هموطنان خواست از امروز که موج دوم سفر ها شروع شده و تقريبا همه جاده هاي کشوراعم از جاده هاي شمالي، مرکزي و غربي مملو ازمسافر و تردد و حرکت هست، با رعايت قوانين و توجه و هوشياري بيشتر، شيريني سفر را در جاده هم ببينند و از جاده هم لذت ببرند.

اين مقام ارشد انتظامي اشاره اي هم به تلاش و زحمات مرزبانان دلير کشور داشت و گفت: خوشبختانه با شجاعت و هوشياري  مرزبانان غيور ما ، شب گذشته تلاش کساني که قصد داشتند به مرز نفوذ بکنند ناکام ماند و به شدت با آنها  برخورد شد.

فرمانده انتظامي کل کشور با بيان اين که الحمدالله در حوزه مقابله و پيشگيري از سرقت هم کارهاي خوبي در حال انجام است و در حال حاضر شاهد شاهد کاهش وقوع سرقت و افزايش کشف هستيم اظهار اميدواري کرد که با کامل شدن اجراي طرح پابند هاي الکترونيکي در سال 1403 اين حلقه مهم را تکميل کنيم.

وي در خصوص  مسير هايي که بيشترينن تصادفات را داشته اند نيز اظهار داشت: بيشتر تلفات ما در جاده  امام رضا، جاده هاي شمالي، جاده هاي مسير مرکز به سمت شمال غرب و شمال شرق بيشتر بوده است واستان اصفهان نيز با توجه به اين که از معدود استان هايي است که هم مسافر پذير هست و مسافران زيادي از اين استان به ساير نقاط کشور سفر مي کنند و از طرفي با توجه به طولاني بودن مسير اتوبان ها و جاده اي اين استان، متاسفانه در حوزه راه هاي اصفهان نيز شاهد افزايش تصادف و تلفات جاده اي بوده ايم که بخشي از اين 417 فوتي در جاده ها مربوط به استان اصفهان است.

سردار رادان پيرامون مأموريت هاي فرماندهي انتظامي کشور اظهار داشت: در سال جديد، 6 اولويت را در دستور کار خود قرار داده ايم که در کنار موضوع معيشت کارکنان که يکي از اولويت هاي مهم ما به شمار مي آيد و انشاالله بتوانيم  با  تکميل منازل سازماني بخش عمده اي از دغدغه هاي آن ها را برطرف کنيم،

اين مقام ارشد انتظامي از ديگر اولويت هاي پليس در سال جديد را برخورد با سارقان دانست و خاطر نشان کرد: برخورد قاطع و قانوني با اراذل و اوباش و دستگيري اتباع غير مجاز نيزاز ماموريت ها و برنامه هاي پليس در تداوم ديگر ماموريت هاي اين فرماندهي در سال جديد خواهد بود.

ارسال نظرات