خبرهای داغ:
یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های استان اصفهان در دفاع مقدس به غیر از لشکر و شهدایی که داشت، نقش مردم بود به طوری که وقتی مردم دورهم جمع می‌شدند همه با هم برای دفاع مقدس تلاش می‌کردند.
کد خبر: ۹۵۹۶۵۵۸
|
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج اصفهان، معاون فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: یکی از مهم‌ترین مولفه‌های استان اصفهان در دفاع مقدس به غیر از لشکر و شهدایی که داشت نقش مردم بود به طوری که وقتی مردم دور هم جمع می‌شدند همه با هم برای دفاع مقدس تلاش می‌کردند.

سردار علی مقواساز معاون فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه جلسه هم‌افزایی با دبیر کل کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان اصفهان اظهار کرد: یک اتفاق بسیار خوب و مهم در حال رقم خوردن در استان اصفهان است و آن برگزاری کنگره ملی ۲۴۰۰۰ شهید استان اصفهان است.

وی افزود: شهدای اصفهان در همه کشور مثل ستاره می‌درخشند و کوچه پس کوچه‌های این استان و کشور به نام شهدا نامگذاری شده است.

مقوا ساز تاکید کرد: یکی از مهم‌ترین مولفه‌های استان اصفهان در دفاع مقدس به غیر از لشکر و شهدایی که داشت نقش مردم بود به طوری که وقتی مردم دور هم جمع می‌شدند همه با هم برای دفاع مقدس تلاش می‌کردند.

معاون فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به نقش مردم در دفاع مقدس گفت: از اصنافی که پول جمع می‌کردند، مادرانی که نان می‌پختند و دانش آموزانی که قلک‌های خود را می شکستند و پولشان را به جبهه‌ها اهدا می‌کردند همه در دفاع مقدش نقش داشتند.

وی بیان داشت: همه مردم از کوچک تا بزرگ در دفاع مقدس نقش داشتند امروز هم مردم اصفهان همانند دفاع مقدس برای خودشان نقشی را تعریف کنند و در کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان اصفهان نقش داشته باشند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار