خبرهای داغ:
سردار سلیمانی:

ایران جزو کشورهای پیشرفته دنیا/ آگاه بخشی از ظرفیت های کشور امید به آینده و پیروزی را ایجاد می کند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ظرفیت‌هایی که در درون کشور است و پیشرفت‌هایی که کشور ما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی داشته، پیشرفت‌های بسیار حیرت انگیز است و برابر استاندارد‌های جهانی جزو کشور‌های پیشرفته دنیا هستیم.
کد خبر: ۹۴۹۲۳۹۳
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز دوشنبه (۲۴ بهمن) در حاشیه افتتاحیه پروژه آسفالت روستای آیسک شهرستان بشرویه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جهاد تبیین بر اساس تدابیر رهبر انقلاب، ملت بزرگ ایران، نخبگان، اندیشمندان، روحانیت معظم، اساتید دانشگاه، فرهنگیان و کادر آموزش و پرورش و همه اقشاری که در کشور نقش آفرین هستند و برجستگان اقشار وظیفه دارند جوانان، نوجوانان و همدیگر را با شرایط و احوال دنیا و شرایط حاکم بر منطقه آشنا سازند و آگاهی رسانی انجام دهند.

وی اضافه کرد: ضروری است که در جامعه با وجود برنامه‌ها و سیاست‌های خیانت کارانه نظام سلطه و خیانت‌های کشور‌هایی که با کشور‌های مسلمان حالت تخاصمی به خودشان می‌گیرند به خصوص کشور‌هایی که در طول بیش از چهار دهه گذشته سیاست‌هایی بر علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران داشته‌اند آگاه سازی صورت گیرد.

سلیمانی بیان کرد: ظرفیت‌هایی که در درون کشور است و پیشرفت‌هایی که کشور ما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی داشته، پیشرفت‌های بسیار حیرت انگیز است و برابر استاندارد‌های جهانی جزو کشور‌های پیشرفته دنیا هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در رشته‌های پزشکی، درمانی، مبارزه با ویروس کرونا، پرتاب ماهواره به فضا، غنی سازی اورانیوم با استفاده‌های صلح آمیز، سدسازی، ساخت توربین‌های بزرگ، ریشه‌کنی بیسوادی، تعداد دانشجو، پیشرفت در علم نانو و علوم دفاعی و نظامی ملت ایران پیشرفت‌های زیادی داشته است و ظرفیت‌های ملت ایران فراوان است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمن تلاش می‌کند که جوانان ما را نسبت به آینده ناامید کند آگاهی‌بخشی ها، امید به آینده، موفقیت و پیروزی ایجاد می‌کند. به همین دلیل رهبر انقلاب فرمودند " جهاد تبیین بسیار اهمیت دارد و دشمن از همین مسیر توطئه هایش برملا می‌شود و شکست میخورد".

گفتنی است، پروژه آسفالت ارسک شهرستان بشرویه با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال با حجم عملیات ۴۰ هزار متر مربع به نمایندگی از ۱۷ پروژه آسفالت در سطح استان به بهره برداری رسید.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار