خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج علمی و پژوهشی خراسان جنوبی مطرح کرد:

انتخاب ۲۰ ایده و طرح برتر در جشنواره استانی "ایده شو" خراسان جنوبی

ایمانی گفت: به جشنواره استانی ایده شو ۸۰ طرح ارسال شد که پس از داوری حدود ۲۰ طرح انتخاب شد که امروز در این مراسم اختتامیه به ارائه ایده‌ها و طرح هایشان پرداختند.
کد خبر: ۹۴۸۵۹۶۵
|
۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، هادی ایمانی مسئول بسیج علمی و فناوری بسیج سپاه انصارالرضا (ع) امروز در مراسم اختتامیه رویداد استانی ایده شو در بیرجند گفت: غنای این برنامه به حضور مخترعین و طرح‌های شماست و از شما بزرگواران نهایت تشکر و قدردانی را دارم.


وی بیان کرد: سازمان بسیج علمی و پژوهشی استان رویداد ایده شو را از مهر ماه در چهار شهرستان بشرویه، زیرکوه، سرایان و بیرجند آغاز کرد و این رویداد به صورت شهرستانی برگزار شد و حدود یک ماه بعد فراخوان استانی رویداد اعلام کردیم.


مسئول بسیج علمی و پژوهشی استان گفت: هدف از رویداد استانی جذب ایده‌هایی بود که شاید در رویداد ایده شو‌ی شهرستانی مغفول مانده بود.


ایمانی افزود: در جشنواره ایده شوی استانی ۸۰ طرح به جشنواره ارسال شد که پس از داوری حدود ۲۰ طرح انتخاب شد که امروز در این مراسم اختتامیه به ارائه ایده‌ها و طرح هایشان پرداختند.

مسئول علمی و پژوهشی خراسان جنوبی ضمن تقدیر و تشکر از تمامی گروه‌هایی که در این جشنواره شرکت کردند گفت: انصافا داوری طرح‌ها به صورت دقیق و با توجه کامل توسط داوران عزیز انجام شد.


وی اظهار داشت طرح‌های منتخب مورد تقدیر قرار خواهند گرفت و هم چنین برای طرح‌های که از سراسر استان جمع آوری شده بانک اطلاعاتی تهیه خواهد شد که به دستگاه‌های مختلف معرفی می‌شوند تا برای تجاری سازی و ساخت نمونه اولیه و مباحث تسهیلاتی مورد حمایت قرار بگیرند.


ایمانی افزود: تفاهم نامه‌هایی را با بنیاد علوی، بنیاد برکت، اداره کار و رفاه اجتماعی و بسیج سازندگی استان منعقد کردیم که انشاالله این ظرفیت‌ها فعال شود و از بزرگواران حمایت‌های مالی و معنوی صورت گیرد و ضمن دلگرمی مخترعین عرصه علمی و فناوری استان انسجام پیدا کند و شاهد برکات این ایده‌ها برای استان باشیم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار