خبرهای داغ:
همزمان با هفته بسیج صورت گرفت

افتتاح قنات روستای پردان در زیرکوه/ بهره برداری از ۳۵طرح با اعتبار ۷میلیارد تومان از سال گذشته در این شهرستان

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: همزمان با هفته بسیج قنات روستای پردان به نمایندگی از ۱۰ باب استخر کشاورزی شهرستان زیرکوه و ۱۴۰۰ متر کانال انتقال آب کشاورزی با اعتبار ۵۸۰ میلیون تومان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۴۷۰۲۲۰
|
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان‌جنوبی، مهدی هنری مسئول بسیج سازندگی استان امروز در حاشیه افتتاح قنات روستای پردان در شهرستان زیرکوه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: همزمان با هفته بسیج قنات روستای پردان به نمایندگی از ۱۰ باب استخر کشاورزی شهرستان زیرکوه و ۱۴۰۰ متر کانال انتقال آب کشاورزی با اعتبار ۵۸۰ میلیون تومان افتتاح شد.

وی افزود: اصلاح شبکه آبرسانی روستای بمرود و دزگ با همکاری قرارگاه جهادی یونس، مردم و آب و فاضلاب شهرستان زیرکوه با اعتبار ۲۶۴ میلیون تومان نیز انجام شد.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: زمین چمن شهدای روستای بمرود نیز با مشارکت بسیج، اداره ورزش و جوانان و دهیاری این روستا با اعتبار ۹۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

هنری عنوان کرد: سرکشی از گروه‌های جهادی عمرانی، پزشکی و دامپزشکی در روستان بشیران از دیگر برنامه‌های انجام شده بود.

وی اظهار کرد: بازدید از نمایشگاه اقتصاد به توان مردم در شهر حاجی آباد به تعداد ۱۴ غرفه و به نمایندگی از ۴۶ صندوق قرض الحسنه بسیج از دیگر اقدامات بوده است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با بیان اینکه طی هفته بسیج ۴۵ گروه جهادی در سطح شهرستان زیرکوه فعالیت دارند، اظهار کرد: شرکت در رزمایش جهادگران فاطمی۲ نیز همزمان با هفته بسیج انجام شد.

هنری خاطرنشان کرد: مجموع خانوار بهره‌مند از این پروژه‌ها حدود ۷۰۰ خانوار است.

وی افزود: طی یکسال گذشته تعداد ۳۵طرح با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان با مشارکت دستگاه‌های اجرایی دولت، مردم و بسیج سازندگی در شهرستان زیرکوه به بهره برداری رسیده است.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار