خبرهای داغ:
به همت بسیج دانشجویی خراسان جنوبی تدوین شد:

امضاء طومار استکبار ستیزی و برخورد قاطع با اغتشاشگران توسط مردم بیرجند در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان

امروز مردم بیرجند در مسیر راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان ماه، با امضاء طومار استکبار ستیزی و برخورد قاطع با اغتشاشگران که توسط بسیج دانشجویی خراسان جنوبی تدوین شده بود انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.
کد خبر: ۹۴۶۶۱۰۰
|
۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، امروز مردم بیرجند در مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان با امضاء طومار استکبار ستیزی، و برخورد قاطع با اغتشاشگران که توسط بسیج دانشجویی خراسان جنوبی تدوین شده بود انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام  و خواستار برخورد قاطع با عاملان برهم زننده نظم و امنیت کشور شدند.

متن طومار به شرح ذیل است:

وَقَارُونَ وَفِرْعَوْنَ وَهَامَانَ ۖ وَلَقَدْ جَاءَهُمْ مُوسَىٰ بِالْبَیِّنَاتِ فَاسْتَکْبَرُوا فِی¬الْأَرْضِ وَ مَا کَانُوا سَابِقِینَ


و قارون و فرعون و هامان را هم که موسی (علیه¬السّلام) با معجزات روشن به هدایت آن‌ها آمد (و به او نگرویدند و) باز در زمین تکبر و ظلم و طغیان کردند (همه را هلاک کردیم) و (بر قهر حق) سبقت نگرفتند (و راه نجاتی نیافتند).

در بین تمامی مناسبت¬های انقلاب عزیزمان، ۱۳ آبان روز پرحادثه¬تری است. تبعید بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۴۳، کشتار ناجوانمردانة دانش¬آموزان انقلابی در سال ۱۳۵۷ مقابل دانشگاه تهران و نهایتاً تسخیر لانة جاسوسی آمریکا به¬دست دانشجویان پیرو خط امام در سال ۱۳۵۸، سیزدهم آبان¬ماه را ماندگار کرده است.


در صحنة حوادث و رخداد‌های ۱۳ آبان¬ماه، مصادیقی از پایداری، فداکاری، ایثار ملت مجاهد و جوانان رشید و انقلابی ایران اسلامی در مبارزه علیه قدرت¬های شیطانی و استکباری وجود دارد که هریک به¬تن‌هایی می¬تواند منشاء تداوم حرکت انقلاب اسلامی و ظلم¬ستیزی و آرمان¬گرایی نسل¬های متعهد و مؤمن این سرزمین در بستر تاریخ قرار گیرد.


در روز‌هایی که دشمن با شکست در عرصه¬های مختلف، این¬بار یک جنگ ترکیبی تمام¬عیار را بر علیه ملت مسلمان ایران به راه انداخته بود، اما این مردم شریف مانند گذشته با همراهی¬نکردن با نقشه¬های شوم شیطان، نشان دادند که دوستدار کشور و نظام خود هستند و از استقلال و کیان کشور دفاع می¬کنند.


ما ضمن محکوم¬کردن اغتشاش آشوب‌طلبان و بر‌هم‌زنندگان نظم و امنیت جامعه، بار دیگر، مراتب قدردانی و سپاس خود را از مجاهدت تمامی نیرو‌های جان‌برکف و حافظ امنیت، جان و مال و ناموس و دین مردم، اعم از نیرو‌های انتظامی و نظامی و بسیجیان، اعلام می‌داریم و به ارواح پاک جان‌برکفانی که در فتنة اخیر به شهادت رسیدند، درود و سلام می‌فرستیم و آرزوی سلامتی و شفای عاجل مجروحان این حوادث را داریم.

 

ما با صوتی رسا و بلند، این سخن امام خمینی رحمت‌ا... ¬علیه را تکرار می‌کنیم که: دشمنان ملت به‌ویژه آمریکای مستکبر بداند که با هر فتنه‌انگیزی که در میهن اسلامی و در میان جماعت مسلمان منطقه به راه می‌اندازند، منفورتر از گذشته می‌شوند و عزم ملت و روحانیت انقلابی را در نفی و طردشان از منطقه، جزم‌تر می‌سازند. ان‌شاءالله.


از دستگاه محترم قضا و دادگستری خواهانیم تا ضمن تسریع در فرایند بررسی ابعاد دقیق ناآرامی‌ها و شناسایی همة ریشه‌ها، با بازرسی و بازپرسی از معاندان انقلاب اسلامی، زمینة زندگی آرامش‌بخش را برای مردم پرتلاش و خدوم و انقلابی فراهم آورند تا گردش چرخ‌های پرشتاب اقتصاد، سالم و پربرکت سرعت بخشد.

 

همچنین امیدواریم که مسئولان همة کسانی که در آن سوی مرز‌ها با راه‌اندازی شبکه‌های دروغ و افتراء، زمینة تردید و آشوب را میان مردم ایجاد کرده‌اند، به سرعت مجازات کنند.


شک نداریم که این‌بار هم ملت شهیدپرور و قهرمان ایران، آرزو‌های کینه توزان داخلی و خارجی را ناکام خواهند گذاشت و بر همة مسئولان و مدیران کشور است که قدردان مردم همیشه در صحنه باشند و زمینه‌های رشد متوازن و متعالی و زندگی عادلانه را برای مردم فراهم کنند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار