خبرهای داغ:
مسئول گروه جهادی دانشجویی شهید احمدی روشن دانشکده پرستاری قاین:

گروه جهادی دانشکده پرستاری قاین گروه برتر کشور شد/ راه اندازی اولین مرکز واکسیناسیون دانشجویی توسط گروه جهادی شهیداحمدی روشن

محرابی گفت: گروه جهادی شهید احمدی روشن با راه اندازی اولین مرکز واکسیناسیون دانشجویی در طرح شهید سلیمانی با انجام ۳۰ هزار دز واکسن در این شهرستان به عنوان گروه جهادی برتر کشور از بین ۱۰۰ تیم معرفی شد.
کد خبر: ۹۳۹۰۲۷۸
|
۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، تیم جهادی شهید احمدی روشن دانشکده پرستاری و مامایی شهرستان قاین به عنوان تیم جهادی برتر کشور معرفی شد.

محمد صادق محرابی مسئول گروه جهادی دانشجویی شهید احمدی روشن دانشکده پرستاری و مامایی شهرستان قاین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی گفت: گروه جهادی دانشجویی شهید احمدی روشن مدت سه سال است که در شهرستان قاین مشغول فعالیت و خدمت رسانی است.

وی با بیان اینکه عمده فعالیت‌های این گروه جهادی در عرصه بهداشت و درمان است، گفت: در راستای اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی؛ گروه جهادی شهید احمدی روشن دانشکده مامایی قاین از ۲۷ شهریور امسال با حضور ۷۵ جهادگر به واکسیناسیون و غربالگری مردم این شهرستان به منظور مقابله با بیماری کرونا پرداخت.

محرابی علت انتخاب گروه جهادی شهید احمدی روشن به عنوان تیم جهادی برتر را راه اندازی اولین مرکز واکسیناسیون دانشجویی در قاین دانست و افزود: گروه جهادی شهید احمدی روشن قاین با راه اندازی این مرکز صفر تا صد کار واکسیناسیون مردم این شهرستان در مقابله با بیماری کرونا توسط خود جهادگران با انجام ۳۰ هزار دز واکسن انجام می‌شود.

مسئول گروه جهادی شهید احمدی روشن قاین ادامه داد: در راستای طرح شهید سلیمانی در ۸ ایستگاه سلامت هر روز در ۳ شیفت با فعالیت ۲۴ نفر دانشجوی دانشکده پرستاری قاین کار آموزش، غربالگری و واکسیناسیون را انجام مردم انجام شد.


وی با بیان اینکع روستا‌های کمیران و چاه یوسف شهرستان قاین مناطق هدف گروه جهادی احمدی روشن است، گفت: غربالگری فشار خون، قند خون، آموزش‌های بهداشتی، نیاز سنجی، ارجاع به پزشک و توزیع اقلام بهداشتی توسط گروه جهادی دانشکده مامایی و پرستاری قاین در طول سال برای اهالی این مناطق انجام می‌شود.

مسئول گروه جهادی شهید احمدی روشن قاین گفت: توزیع ۶۰ پرس غذای گرم در حومه شهرستان قاین در ماه رمضان، توزیع ۷ بسته معیشتی به ارزش یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان با کمک دانشجویان بین اهالی روستا اسماعیل آباد قاین از دیگر اقدامات گروه جهادی احمدی روشن در سال جاری است.

محرابی به فرمایش مقام معظم رهبری به نیرو‌های داوطلب و جهادگر که بار دیگر وارد میدان خدمت شوند، اشاره کرد و گفت: به عنوان عضو تیم درمان و حس مسئولیت پذیری در زمینه درمان و سلامت هم وطنانم و لبیک به فرمایش حضرت آقا با فعالیت در گروه جهادی دانشکده پرستاری قاینات به خدمت رسانی و انجام اقدامات بهداشتی و درمانی در این شهرستان مشغول شدیم.

وی ادامه داد: هسته اولیه گروه جهادی شهید احمدی روشن ۱۲ نفر هستند که فعالیت‌های پایه‌ای و اصلی بر عهده آنهاست، اما به تناسب طرح و اقدامات جهادی جهادگران بیشتری حضور پیدا می‌کنند.

مسئول گروه جهادی شهید احمدی روشن قاین گفت: عمده هزینه‌های خدمت رسانی به مردم توسط خود دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی قاین، خیرین و کمک‌های مردمی و برخی از نهاد‌ها تامین می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار