خبرهای داغ:
بیانیه سازمان بسیج طلاب و روحانیون خراسان جنوبی:

ملت مقاوم ایران اسلامی، امریکا را در بن بست راهبردی قرار داده است

ملت مقاوم ایران توانسته است آمریکا را در کشورهایی مانند افغانستان، عراق، سوریه و سایر کشورهای منطقه، در بن بست راهبردی قرار داده به گونه‌ای که از برخی از این کشورها اخراج شده و بدون تردید وادار خواهد شد مابقی پایگاه‌های نظامی خود را از سایر کشورهای منطقه نیز، برچیند.
کد خبر: ۹۳۸۷۳۳۳
|
۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، بیانیه‌ی سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۱۳ آبان به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

 سیزدهم آبان نویدبخش اضمحلال استکبار جهانی
 "استکبارستیزی یعنی یک ملت زیر بار مداخله جویی و تحمیل قدرت استکباری اگر یا انسان مستکبر یا دولت مستکبر نرود" حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) ۱۲ آبان ۱۳۹۲ 
ملت ایران در طول تاریخ به استقلال طلبی و مبارزه با ظلم و ستم شهره است و در قرون گذشته برای حفظ استقلال و عزت خود هزینه‌های فراوان و شهدای گرانقدری را تقدیم نموده است.
مبارزه با آمریکا و اخراج مستشاران نظامی آن‌ها بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و مقاومت در برابر انواع هجمه‌های سیاسی، اقتصادی و نظامی این کشور مستکبر، فصل نوینی در مبارزات ملت به رهبری حضرت امام خمینی (ره) و در سه دهه گذشته به زعامت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) رقم زده و الگوی موفقی را در برابر چشم مستضعفان و ستمدیدگان عالم عرضه کرده است. هنر جمهوری اسلامی ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی آن است که با راهبرد استکبار ستیزی، علاوه بر تأمین استقلال و صیانت از هویت ملی و حفاظت از منافع ملی خود، دقیقاً آموزه‌های مکتبی خویش را در قاعده نفی سبیل و کمک به مسلمانان منطقه دنبال می‌نماید.
اخراج آمریکاییان از کشور‌های همسایه و غرب آسیا دقیقاً در راستای پیگیری منافع ملی ایران و منافع جهان اسلام است. زیرا جمهوری اسلامی ایران برای مراودات اقتصادی و فرهنگی و سیاسی با کشور‌های پیرامونی خود، همواره با عنصر مزاحمی به نام آمریکا مواجه بوده که علاوه بر تهدید منافع ملی ایران، همواره به عنوان عامل ناامنی برای کشور‌های منطقه عمل کرده است.
 امروز که در آستانه ۱۳ آبان سالروز مبارزه با استکبار جهانی قرار داریم، ملت مقاوم ایران توانسته است آمریکا را در کشور‌هایی مانند افغانستان، عراق، سوریه و سایر کشور‌های منطقه، در بن بست راهبردی قرار داده به گونه‌ای که از برخی از این کشور‌ها اخراج شده و بدون تردید وادار خواهد شد مابقی پایگاه‌های نظامی خود را از سایر کشور‌های منطقه نیز، برچیند.
در ۱۳ آبان سال جاری اساتید، طلاب و روحانیون پیشرو و انقلابی همراه با سایر اقشار ملت، با حضور در تجمعات روز مبارزه با استکبار جهانی (با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی) این پیام روشن را به جهانیان و دوستان و دشمنان ملت ایران ارسال می‌کنند که مقاومت ملت ایران در برابر استکبار جهانی، تا برگزاری جشن دوران پسا آمریکا که سر آغاز شمارش معکوس برای نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود، با تمام قدرت ادامه خواهد یافت.

((روابط عمومی سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان خراسان جنوبی))

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار