خبرهای داغ:

پویایی سازمان بهزیستی در چهل و یکمین سالگرد تاسیس

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان سرخه چهل و یکمین سالگرد تاسیس و فرا رسیدن هفته بهزیستی را با شعار بهزیستی درگام دوم، هوشمندسازی و محله محوری و سلامت اجتماعی در خانواده را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۳۵۷۹۶۴
|
۲۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶

سازمان بهزیستی كشور، به موجب لایحه قانونی سال 1359 در جهت تحقق مفاد اصول ۳، ٢١ و ٢۹ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و در زمینه تحقق عدالت اجتماعی تشكیل شده است.

همزمان با 25 تیر ماه روز بهزیستی و تامین اجتماعی امیدیان سرپرست  اداره بهزیستی شهرستان سرخه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سرخه با اشاره به فعالیت مستمر و موثر سازمان بهزیستی اظهار کرد:  امیدواریم با اقدامات توانمندسازانه، پیشگیرانه، بهره گیری مناسب از امکانات، تجربیات و کمک از خیرین بتوانیم در مسیر ایجاد بستر مناسب جهت پیشگیری و کنترل آسیب های اجتماعی، توانبخشی و ایجاد نشاط و شادی در جامعه، گام های موثری برداریم.

وی با اشاره به نگهداری کودکان بد سرپرست و بی سرپرست؛ عنوان کرد: اقدامات بهزیستی برای نگهداری ازاین فرزندان، در جریان بررسی خانواده ها از نظر آسیب های روحی و روانی خانواده ها است و با در نظر گرفتن سطح آسیب به خانواده و اقتضای سن فرزندان و جنسیت آن ها در مراکز سمنان، دامغان و شاهرود نگهداری و مراقبت می شوند.

سرپرست  اداره بهزیستی سرخه در خصوص نحوه رسیدگی به هزینه های بیماران مبتلا به بیماری های خاص گفت: سازمان طبق دستور العمل تخصصی کمک هزینه بیماری های خاص، از قبیل سرطان، ام اس و غیره را پرداخت می کند و بستگی به میزان اعتبارات سازمان دارد.

امیدیان ابراز امیدواری کرد: امیدواریم در سال پیش رو هم افزایی و خدمات اجتماعی را در سراسر کشور توسعه و هدف قرار دهیم.

 وی در ادامه اضافه کرد: با هدف تشکیل اداره و تکمیل کادر نیازمند نیروی انسانی هستیم که این مهم در حال پیگیری است و  با توجه به رایزنی ها و پیگیری در تکمیل کادر و نیروی انسانی این سازمان، لذا تصمیم نهایی با اداره کل خواهد بود و با تمام پیگیری ها منتظر جوابیه از اداره کل هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار