خبرهای داغ:

ارسال پنج تریلی گچ از شهرستان سرخه به مناطق سی سخت

مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان سرخه ارسال پنج تریلی گچ به ارزش 750 میلیون ریال به مناطق زلزله زده سی سخت خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۷۶۰۰
|
۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶

به دنبال وقوع زلزله سی سخت در کهکیلویه و بویراحمد خسارات بسیاری به واحدهای مسکونی وارد شد. با وقوع این حلدثه همه مردم و مسولین دست در دست هم دادند تا بتوانند مشکلات مردم را حل کرده و ساختمان های آن را مرمت، بازسازی و یا از نو بسازند.

در این راستا جواد عبداللهی مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان سرخه در خصوص اقدامات انجام شده جهت کمک رسانی به مردم سی سخت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سرخه اظهار کرد: در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و حمایت از هموطنان زلزله‌زده سی‌سخت در استان کهگیلویه و بویر احمد ارسال محموله های کمک به این مناطق زلزله زده انجام شده است و این کار ادامه دارد.

وی افزود: خدمت به محرومان و آسیب دیدگان اولویت اصلی این سازمان بوده و در این راه از همه توان و ظرفیت ها استفاده خواهیم کرد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان سرخه بیان داشت: بازسازی و ساخت منازل تخریب شده به همت گروه های جهادی، پایگاه های بسیج، نواحی مختلف سپاه در شهرستان ها، بسیج سازندگی نواحی، خیران و اقشار مختلف بسیج انجام خواهد شد.

عبداللهی در ادامه اضافه کرد: به همت بسیج سازندگی و کارخانه های گچ شهرستان سرخه و روستای مومن آباد تاکنون پنج دستگاه تریلی گچ به مقدار 135 تن به ارزش 750 میلیون ریال به مناطق زلزله زده سی سخت ارسال شده است. همچنین در نظر داریم 10 دستگاه تریلی دیگر نیز به این مناطق ارسال کنیم.

وی در خاتمه با بیان اینکه خیرین، گروه های جهادی، پایگاه های مقاومت بسیج و مردم نقش مهمی در تهیه و توزیع انواع کمک ها برای نیازمندان ایفا کرده اند گفت: سپاه و بسیج تا پایان ساخت دوباره سی سخت در کنار مردم این مناطق حضور دارند.

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار