خبرهای داغ:

دیدار فرمانده سپاه شهرستان سرخه با رزمندگان

سرگرد مهدی ادهم فرمانده سپاه شهرستان سرخه با رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۳۵۷۶۴۴
|
۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با هفته عفاف و حجاب ویژه برنامه دیدار با رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به همت سپاه ناحیه شهرستان سرخه برگزار شد.

این دیدار که با حضور حجت الاسلام و المسلمین مصطفی فاطمی بصیر امام جمعه شهرستان و جمعی دیگر از مسولین شهرستانی برگزار شد با رعایت دستورالعمل های بهداشتی از بسیجیان و رزمندگان علیرضا ادهم، علی اصغر سبحانی و محمدرضا ابک ضمن عرض خداقوت قدردانی شد.

سرگرد محمدمهدی ادهم فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سرخه در این جمع با اشاره به جانفشانی ها و شجاعت های رزمندگان و جانبازان دوران دفاع مقدس اظهار کرد: اگر زحمات و تلاش ها و مجاهدت های رزمندگان اسلام نبود این انقلاب و این دستاورد عظیم ماندگار نمی شد.

وی افزود: هشت سال ایستاگی و فداکاری رزمندگان و خانواده آنان، درسی برای زیاده خواهان و متجاوزان بود تا بدانند ملت ایران همواره با سلاح ایمان دشمنان نظام را در هر سطحی از قدرت شکست خواهد داد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سرخه عنوان کرد: رزمندگان و ایثارگران همچنان باید با شور و انگیزه دوران هشت سال دفاع مقدس در همه میدان ها حضور پر رنگ داشته باشند و تجربیات خود را به نسل های جدید منتقل کنند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار