خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) همدان عنوان کرد:

قبح‌زدایی و عادی جلوه دادن منکرات با سند 2030 در آموزش و پرورش

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به قبح‌زدایی و عادی جلوه دادن منکرات با سند 2030 در آموزش و پرورش گفت: تأکید مقام معظم رهبری بر اجرای تحول سند بنیادین است و طومار سند 2030 را در هم پیچیدند.
کد خبر: ۸۸۵۸۷۵۴
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ مرتضی سیاهوشی امروز در مجمع استانی سازمان بسیج فرهنگیان که در سالن اجتماعات انصار برگزار شد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز میلاد حضرت مهدی(عج) ، اظهار داشت: در جلسه گذشته مطالبات سازمان بسیج فرهنگیان ارائه شد.

وی افزود: سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش اجرا نشده و در اجرای آن تعلل وجود دارد و این جزء مطالبات بسیج فرهنگیان است که اجرا شود.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: بررسی و رسیدگی به فاجعه صندوق ذخیره فرهنگیان و همچنین اجرای سند 2030 در آموزش و پرورش که در حال اجرا بوده و در مرحله تدریس در تربیت معلم است که ما نسبت به آنها معترض شدیم و به عنوان مطالبات خود عنوان کردیم.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص اجرای تحول سند بنیادین، افزود: تأکید ایشان بر اجرای تحول سند بنیادین است و طومار سند 2030 را در هم پیچیدند.

سیاهوشی تأکید کرد: اکنون در رسانه ها معاون رئیس جمهور موضع گرفته که این سند به صورت پنهانی تصویب نشده و به نظر ما برای آموزش برابر دختران و پسران خوب است و در سایت ها نیز مواردی را اعلام کردند که این سند دارای حسن هایی است.

وی عنوان کرد: کتاب «راهنمای جامع آموزش سلامت در مدارس» یکی از شاخه ها و زیر مجموعه های همین 2030 است که این کتاب در سطح آموزش و پرورش توزیع شده و آموزش ضمن خدمت نیز برای آن برگزار شده که همه نسبت به اجرای این کتاب که یک ترجمه غربی بوده و مؤلف نیز ندارد؛ خبره شوند.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) همدان به قسمت‌هایی از این کتاب اشاره کرد و افزود: قسمت‌هایی از این کتاب به از بین بردن وقاحت عمل قبیح زنا و ارتباط نامشروع پرداخته که می گوید اگر دختر و پسری می خواهد ارتباط داشته باشد، داشته باشد ولی مراقب باشد باردار نشود.

وی با اشاره به قبح‌زدایی و عادی جلوه دادن منکرات با سند 2030 در آموزش و پرورش بیان کرد: در این کتاب که در آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران به صورت سراسری توزیع شده و ضمن خدمت نیز برایش گذاشته‌اند، موارد سختگیرانه‌ای درباره امر ازدواج عنوان شده که این امر، سخت جلوه داده شود و همچنین در خصوص فرزندآوری مواردی عنوان شده است.

سیاهوشی در ادامه با اشاره به اینکه در این کتاب اضافه کرد: عادی جلوه دادن مصرف مشروبات الکلی که بیان می‌کند بخورید ولی کم بخورید در صورتی که در اسلام این امر منع شده است و موارد دیگری از قبیل ترویج داروهای تجاوز جنسی با ذکر نام از جمله مطالبی است که در این کتاب ذکر شده است.

وی یادآور شد: معلمین نسبت به این سند 2030 که در حال اجراست و به طور قطع در دوره ضمن خدمت نیز مطالب آن ارائه می‌شود؛ باید به عنوان رسانه و یک وظیفه شرعی در مقابل این موضوع موضع گیری خود را اعلام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات