خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: هر کسی که بخواهد در مقابل انقلاب و اسلام و نظام و خون شهدا بایستد، مردم ایران اسلامی و در رأس آن رهبری، با قوت و قدرت جلوی او می ایستند و او را از صحنه خارج خواهند کرد.
کد خبر: ۸۸۵۸۷۶۰
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه در مجمع استانی بسیج فرهنگیان که در سالن اجتماعات انصار برگزار شد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز میلاد حضرت مهدی(عج)، از زحمات و تلاش های بسیار ارزشمند کانون بسیج فرهنگیان در شهرستانهای استان همدان در سال 95 تشکر کرد و اظهار داشت: نقش معلمان در آموزش و پرورش نقشی تعیین کننده، ارزنده و ارزشمند است.

وی خطاب به معلمان گفت: در محیط آموزش و پرورش؛ کارکنان و دانش‌آموزان شما معلمین را به عنوان الگو و نمونه خود قبول می کنند و به عنوان افرادی که مورد وثوقشان هستید بنابراین در موضوعات مختلف از جمله مباحث انتخابات از شما تبعیت می کنند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان عنوان کرد: هر اندازه اطلاعات شما دقیق‌تر باشد طبیعی است که در قانع کردن فردی که به شما مراجعه می کند تأثیرگذار است.

وی با بیان اینکه اکنون همدلی وجود دارد اما همزبانی نیست، گفت: همزبانی به این معنا که از مطالب مطرح شده به دلیل نوع ظرفیت و آگاهی که افراد دارند، بخشی را مطرح کرده و بخش دیگر را مطرح نمی کنند؛ بنابراین این یک فرصتی است که نکات لازم مطرح شود.

ابوحمزه تأکید کرد: شرایط جامعه ما به گونه ای است که کارهای هیجانی جواب نمی دهد و هر قدر مستدل و متقن و برهانی با جامعه برخورد کنیم اثرگذاری آن بیشتر دقیق‌تر و عمیق تر است، بنابراین باید مراقب باشیم از یک طرف مستدل صحبت کنیم و از طرف دیگر اخلاق حسنه را رعایت کنیم و از سوی دیگر به تعبیر قرآن بیانمان لین و نرم باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه اکنون پس از گذشت 38 سال از انقلاب اسلامی فراز و فرودهای بسیاری را مردم لمس کردند، افزود: دیگر زمینه این گونه حرکات نیست، برخی که این حرکات را انجام می دهند به ضرر خودشان است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان ابراز داشت: مردم ما، مردمی فهیم، فکور و آگاهی هستند و درک دقیق و وسیعی نسبت به مسائل دارند و دقیقاً همه را رصد می‌کنند.

سردار ابوحمزه با بیان اینکه مردم ما هر نگاهی که داشته باشند در پای صندوق های اخذ رأی نظر خود را اعلام می کنند، تصریح کرد: شما معلمین که نیروهای فرهیخته، زبده و خواص جامعه هستید باید در برخورد با سایر افراد مستدل عمل کرده و از همه جهات منفی اخلاق باید پرهیز شود.

وی گفت: ظواهر افراد ملاک نیست، چادر و مقنعه که خواهران می پوشند بهترین نوع حجاب است و افرادی که مانتویی هستند دلیل بر این نیست که آنها مقابل انقلاب هستند و باید طرد شوند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره منویات مقام معظم رهبری بیان کرد: حداکثر توان را برای جذب بگذارید و حداقل را برای دفع بنابراین باید به همه آگاهی و شناخت بدهیم و سؤالات و ابهامات همه را حل کنیم، ظرفیت همه یکی نیست.

وی با اشاره به عوامل تأثیرگذار در انسان بیان کرد: نطفه، لقمه، معلم، رسانه و دوست همه اثرگذار هستند، بنابراین باید نسبت به افراد حسن ظن داشت و با نگاه مثبت نگریست.

سردار ابوحمزه یادآور شد: اگر ظاهر یک فرد را نمی پسندید دلیل بر بد بودنش نیست؛ مشکل در فهم مبانی است و اینها را باید درست کرد.

* هر کس رئیس جمهور شود، رئیس جمهور 80 میلیون مردم ایران است

وی در ادامه این جلسه در پاسخ به این سوال که آقای روحانی بیشتر به کشور آسیب زده یا آقای احمدی نژاد؟ گفت: برای پاسخ به این سوال باید مجموعه دولت در جایگاه حقیقی و حقوقی و هم در جایگاه قوه مجریه کالبدشکافی و بررسی و آسیب ها و ضعف ها مشخص شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان در خصوص تکریم افراد و اشخاص افزود: تعبیری که مقام معظم رهبری دارند که حداقل چهار بار در سخنرانی هایشان فرموده اند این است که همه مسئولین در سطوح مختلف از رأس تا ذیل خدمتگزار مردم هستند و در نهج البلاغه نیز در یکی از نامه های حضرت علی(ع) به این نکته اشاره شده و این نکته ای است که باید برای ما درس باشد.

وی با اشاره به بحث انتخابات تأکید کرد: باید یک اصل کلی را مدنظر داشته باشیم؛ از این 6 کاندیدا هر کدام رئیس جمهور شود قبل از انتخابات رقابت و بعد از انتخابات رفاقت است و هر کس رئیس جمهور شود، رئیس جمهور 80 میلیون مردم ایران است چه آنهایی که به او رأی داده اند و چه آنهایی که به او رأی نداده اند.

سردار ابوحمزه با بیان اینکه انتخابات یک امتحان است، ابراز داشت: در 29 اردیبهشت ماه هر کسی باید وظیفه خود را انجام دهد، هر کسی را که مردم به او رأی داده اند رئیس جمهور همه هست.

وی با اشاره به سفر آقای روحانی به همدان، تصریح کرد: آقای روحانی که به همدان آمد به عنوان تبلیغاتی که در سالن ابن سینا انجام داد چه ضرورتی دارد که آموزش و پرورش، معلمین و دانش آموزان را از سطح استان دعوت کند و آنها را به سالن ابن سینا هدایت کنند؟

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان عنوان کرد: چرا باید از معلم و دانش آموز استفاده ابزاری شود و به آن شکل شعارهای ساختارشکنانه مطرح شود و سران فتنه تأیید شوند و به حرکات موزون بپردازند؟ کدامیک از اینها با فرمایشات رهبری مطابق است؟

وی با بیان اینکه بدانید که قضاوت معلمین و دانش آموزان روی عملکرد مسئولین در جایی که باشند مؤثر خواهد بود، افزود: این مسئولیت ها امانت است و ما نباید به این امانت‌ها چوب حراج بزنیم و به طور قطع این به ضرر آموزش و پرورش است.

* آیا قدرت آن قدر شیرین است که همه آرمان‌ها را باید زیر پا گذاشت؟

سردار ابوحمزه ابراز داشت: همه کسانی که در برگزاری مراسم اینها دخیل بودند در پیشگاه خدا مسئول هستند و باید پاسخگو باشند؛ چرا باید برای رأی آوردن اینگونه رفتار کرد و دم از اسلام و قانونگرایی بزنیم؟ جدا کردن زن و مرد و رعایت حدود شرعی دیدگاه اسلام و قرآن است.

وی با اشاره به سخنان و حاشیه آقای روحانی در سالن ابن سینا گفت: این حرکتی که آقای روحانی شروع کرده و برخی هم طرفدار او هستند اینگونه حرکات پاسخگو نیست اگر می خواهد واقعا رأی جمع کند باید به شکل مستقل و منطقی مسائل و مطالبش را مطرح کند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان افزود: اینکه در سالن ابن سینا عکس رهبری را پایین بیاورند و عکس آقای خاتمی و روحانی را بالا ببرند آیا این رأی جمع می کند؟ رئیس ستاد انتخاباتی آقای روحانی به نام کرباسچی در اصفهان به جبهه مقاومت توهین کند این مشکل را حل می‌کند؟ رئیس ستاد و عضو ستاد ایشان در یاسوج می گوید ای مردم حواستان باشد کلاهی که در سال 57 سرتان رفت در 29 اردیبهشت ماه 96 سرتان نرود.

وی عنوان کرد: آقای روحانی در سخنرانی‌هایش می‌گوید ایران در طول 38 سال زندان بود و ما مشکلات عدیده ای به نام اعدام داشتیم؛ آیا واقعا قدرت آن قدر شیرین است که همه آرمان‌ها را باید زیر پا گذاشت؟

سردار ابوحمزه ابراز داشت: هر کسی که بخواهد در مقابل انقلاب و اسلام و نظام و خون شهدا بایستد، مردم ایران اسلامی و در رأس آن رهبری، با قوت و قدرت جلوی او می ایستند و او را از صحنه خارج خواهند کرد.

وی در ادامه در پاسخ به اینکه چرا این قدر آقای روحانی صریح به قدرت نمایی سپاه ایراد می گیرد؟ عنوان کرد: آقای روحانی در سالن ابن سینا گفته بود که «من هستم که اینها را خوب می شناسم»، ما هم شما را خوب می شناسیم شما از جمله کسانی بودید که در دوران جنگ و دفاع مقدس به شدت با سپاه و بسیج مشکل داشتید؛ جرم سپاه و بسیج چیست که شما با آنها مشکل دارید؟ اگر شما مشکل دارید در برنامه مناظره طوری صحبت کنید که غربی ها از شما تقدیر و تجلیل نکنند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان خطاب به آقای روحانی گفت: اگر انتقادی دارید چرا محافظه‌کارانه و با مماشات مطرح می کنید؟ جرم سپاه این است که جلوی ولنگاری و اباهی‌گری را می گیرد.

* وظیفه ما آگاه کردن مردم است

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری روز گذشته در دانشگاه امام حسین(ع) از مسئولان، قوه قضائیه، نیروی انتظامی و از وزارت کشور و بقیه خواستند که امنیت کشور حفظ شود، اگر کسی بخواهد علیه امنیت کشور قیام کند به طور قطع با عکس العمل و واکنش سخت مواجه خواهد شد؛ «هر کس از این راه تخطی کند قطعا بداند سیلی خواهد خورد».

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان در پاسخ به این که آقایان قالیباف و رئیسی هر دو از یک جبهه هستند مردم باید کدام را انتخاب کنند، گفت: وظیفه ما این است که بگوئیم این 3 نفر جزء جبهه مردمی نیروی انقلاب هستند و مردم را آگاه کنیم.

وی در پاسخ به سوالی در این خصوص که عملکرد آقای احمدی نژاد باعث شد رد صلاحیت شود؟ گفت: عملکرد خود آقای احمدی نژاد باعث شد که رد صلاحیت شود و رهبری در رد و تائید صلاحیت افراد به هیچ وجه دخالتی نداشته و نکرده‌اند.

سردار ابوحمزه در پاسخ به اینکه چرا کشور به سمت دو قطبی بودن حرکت کرد و در جریان سیاسی دوگانگی ایجاد شد و چرا مردم یک جهت مشخص ندارند؟ اضافه کرد: مقام معظم رهبری چپ و راست، تند و کند، رادیکال، اصولگرا و اصلاح طلب، افراطی و سنتی و ... را قبول ندارند و فرمودند که ما سه جریان داریم جریان انقلابی، جریان غیر انقلابی، محافظه کار و متحجر، جریان ضدانقلاب و معاند.

وی در پاسخ به اینکه چرا شورای نگهبان بعد از تائید صلاحیت نهایی کاندیداها می گوید فلان کاندیدا پیرو ولایت بوده و فلان کاندیدا ضد ولایت است، مطرح کرد: کسانی که شورای نگهبان تائید می کند احراز صلاحیت فرد برای نامزدی در دوره دوازدهم ریاست جمهوری است، یعنی این فرد شرایط این را دارد که نامزد شود.

انتهای پیام/


ارسال نظرات