خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

کاندیدای اصلح نباید به فکر به دست آوردن دل مستکبران باشد

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه کاندیدای اصلح باید همت خود در راستای حفظ عزت و حرکت کشور در راه اعتلای اسلامی به کار گیرد، گفت: باید با امانت کامل بار سنگین ریاست جمهوری را بر دوش کشد و حرف غربی های را تکرار نکند و به فکر به دست آوردن دل مستکبران نباشد.
کد خبر: ۸۸۵۴۲۲۷
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷

سرهنگ مرتضی سیاهوشی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به انتخابات مهم پیش رو، شرکت حداکثری در انتخابات و انتخاب هوشمندانه و گزینش فرد اصلح را از راهبردهای بسیج فرهنگیان معرفی کرد و بیان داشت: در این خصوص سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان به طور جدَ وارد شده است.

وی در ادامه سخنان خود به شاخص‌ها و معیارهای انتخاب اصلح بر اساس رهنمود های امام خامنه ای(مد ظله العالی) پرداخت و بیان داشت : یک فرد اصلح باید ایمان و اعتقاد به خدا، انقلاب، قانون اساسی و مردم داشته باشد و در عین حال تدین، تهعد، آمادگی ، و توانایی انجام کار بزرگ مدیریت کشوری را داشته باشد .

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین(ع) همدان در خصوص دیگر ویژگی های کاندیدای اصلح اضافه کرد: یک کاندیدای اصلح باید انسانی وارسته، باعزم ، مومن ، انقلابی، با همت جهادی، اهل استقامت در مقابل دشمن باشد.

وی با بیان اینکه کاندیدای اصلح کسی است که به دین و مردم اهمیت دهد، افزود:چنین کسی باید وابسته دل بسته به نظام، پایبند به انقلاب و ارزش ها و دارای ارتباط صمیمی با مردم باشد.

سیاهوشی با بیان اینکه کاندیدای اصلح باید همت خود در راستای حفظ عزت و حرکت کشور در راه اعتلای اسلامی به کار گیرد، افزود : باید با امانت کامل بار سنگین ریاست جمهوری را بر دوش کشد و حرف غربی های را تکرار نکند و به فکر به دست آوردن دل مستکبران نباشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات