خبرهای داغ:
مسئول بسیج فرهنگیان سپاه ناحیه ملایر عنوان کرد

تربیت معلمین زمینه‌ساز تربیت جامعه

مسئول بسیج فرهنگیان سپاه ناحیه ملایر با تأکید بر تربیت معلمین در تراز انقلاب اسلامی گفت: تربیت معلمین زمینه ساز تربیت جامعه است.
کد خبر: ۸۸۵۵۷۵۲
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۸
سرهنگ داود مهدوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج به مناسبت هفته معلم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری بیان داشت: مقام و جایگاه معلم بر هیچ کس پوشیده نیست اگر نگاهی به سخنان حکیمانه حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری داشته باشیم، می بینیم که بهترین واژه ها و بهترین کلام ها را در این خصوص بیان فرموده اند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: شما معلمان هستید که فردا را می‌سازید، معلم با آموختن به یک انسان کلید بهره‌برداری از گنجینه ای تمام نشدنی را به او می‌دهد، نقش معلم و مربی در جامعه ما نقش تراز اول است.

مسئول بسیج فرهنگیان سپاه ناحیه ملایر اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع و مطالبه مقام معظم رهبری از مسئولین برای رفع مشکل معیشت معلمین و فرهنگیان توجه به این قشر لازم و ضروری است و تلاش برای اینکه بتوانیم معلمین در تراز انقلاب اسلامی تربیت بکنیم چرا که تربیت معلمین زمینه ساز تربیت جامعه است.

وی گفت: اگر معلمینی با تراز انقلاب اسلامی در آموزش و پرورش فعال باشند، می توانند هم بر دانش آموزان و والدین تاثیر مضاعفی داشته و زمینه ساز و تشکیل تمدن اسلامی را رقم بزنند.

مهدوی گفت: بسیج فرهنگیان ملایر با توجه به وظایف و رسالت خود در این حوزه تلاش‌های مختلفی برای ارتقا سطح بصیرت و بینش معلمین در حوزه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کرده که با اجرای برنامه های مختلف در طول سال این امر را هدایت و راهنمایی می کند.

وی افزود: به صورت خاص در هفته معلم تعداد ۲۱برنامه اجرایی شده که این برنامه از ۱۲اردیبهشت ماه آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه دارد.

مسئول بسیج فرهنگیان سپاه ناحیه ملایر خاطرنشان کرد: دیدار با امام جمعه ملایر، برگزاری نشست های بصیرتی و روشنگری با حضور سخنرانان مطرح شهرستانی و استانی، دیدار نخبگان فرهنگی بسیجی با فرمانده سپاه ناحیه ملایر، اعزام به دیدار یار، تکریم مقام معلم و غبارروبی گلزار شهدا و برگزاری یادواره شهدای معلم از برنامه های شاخص این هفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات