خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند:

مربیان عقیدتی در تربیت نیروهای ولایی و انقلابی نقش مؤثری دارند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند گفت: مربیان عقیدتی وسیاسی در سپاه می توانند در مسیر روشنفکری و هدایت بخشی به افراد جامعه تلاش کنند و در تربیت نیروهای معتقد و ولایی و انقلابی مؤثر باشند.
کد خبر: ۸۸۵۳۹۸۹
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰

حجت‌الاسلام حمزه شیرزادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند در خصوص نقش مربیان عقیدتی سیاسی در سپاه و تربیت نیروهای معتقد و مؤثر بیان داشت: مربیگری شغل انبیاء است.

وی افزود: مربیان عقیدتی وسیاسی در سپاه می توانند در مسیر روشنفکری و هدایت بخشی به افراد جامعه تلاش کنند و در تربیت نیروهای معتقد و ولایی و انقلابی مؤثر باشند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند در خصوص برگزاری هر چه با شکوه‌تر انتخابات در کشور گفت: هرچه این انتخابات با شکوه‌تر برگزار شود موجب یأس و ناامیدی دشمنان نظام و از طرفی باعث خشنودی رهبر معظم انقلاب و در نتیجه رضایت ولی عصر(عج) خواهد بود .

وی اضافه کرد: وظیفه مربیان عقیدتی سیاسی تشویق همه مردم برای حضور حداکثری به پای صندوق‌های رأی و تشویق و هدایت آنان با بیان ویژگی‌های کاندیدای اصلح و بصیرت‌افزایی و در نتیجه انتخاب شخص اصلح و واگذاری مدیریت به او است.

شیرزادی با اشاره به نامگذاری سال با عنوان «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» گفت: حوزه عقیدتی در راستای تحقق شعار سال برنامه هایی تحت عنوان مسابقه مقاله نویسی و ارائه راهکار به مدیران اجرایی در دستور کار دارد.

وی با اشاره به اهم برنامه‌های تدارک دیده شده در هفته عقیدتی عنوان کرد: دیدار با امام جمعه نهاوند به همراه کارکنان و سربازان ، نشست حکمت مطهر، تجلیل و قدردانی از مربیان وهادیان بسیج و سپاه و برنامه های فرهنگی ، دیدار و تجلیل از خانواده شهدای مربی عقیدتی وسیاسی از جمله این برنامه‌ها است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات