خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سپاه ناحیه نهاوند عنوان کرد

بصیرت‌افزایی و روشنگری وظیفه اصلی مربیان و هادیان سیاسی

مسئول عقیدتی سپاه ناحیه نهاوند گفت: وظیفه مربیان و هادیان سیاسی در سپاه و بسیج در این برهه حساس این است که همانند شهید مطهری رسالت بصیرتی خویش را در جامعه انجام داده و روشنگری را وظیفه و تکلیف شرعی خود بدانند.
کد خبر: ۸۸۵۳۹۷۹
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳
حبیب الله باشنا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند در خصوص نقش مربیان عقیدتی و سیاسی در سپاه و تربیت نیروهای معتقد و موثر بیان داشت: تربیت نیروهای مومن، معتقد و ارزشی و همچنین متعالی و پویایی ودست یابی به آن عوامل مهم است که نقش عقیدتی در این زمینه منحصر به فرد است.

وی افزود: ایجاد توانایی انگیزه های فکری ومعنوی به منظور دفاع از کشور و انقلاب اسلامی، ارتقاء و بینش دینی و آموزش‌های معنوی و بصیرت بخشی سیاسی و همچنین ارتقاء بنیه معنوی و فکری از جمله این نقش‌ها هستند.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه نهاوند در خصوص نامگذاری سال با عنوان «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» توسط مقام معظم رهبری ابراز داشت: این مهم در دستور کار این حوزه قرار دارد.

وی با بیان اینکه همه باید در تحقق شعار سال گام بردارند، ادامه داد: همه می دانیم که مسأله اقتصاد ، تولید و اشتغال از جمله مسائل کلیدی و اساسی کشور است .

باشنا با بیان اینکه تحقق شعار در اولویت قرار دارد، یادآور شد: مربیان عقیدتی و هادیان باید در سخنرانی‌های خود مردم را در راستای استفاده از کالای ایرانی کنند که در آینده مشکل اشتغال نداشته باشیم.

مسئول عقیدتی سپاه ناحیه نهاوند با توجه به در پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال فرصت هستند تا همانند فتنه 88 کشور را دچار آشوب کرده و اغتشاش به پا کنند .

وی افزود : وظیفه مربیان و هادیان سیاسی در سپاه و بسیج در این برهه حساس این است که همانند شهید مطهری رسالت بصیرتی خویش را در جامعه انجام داده و روشنگری را وظیفه و تکلیف شرعی خود بدانند.

باشنا افزود: سپاه و بسیج برای تحقق حماسه سیاسی و منویات مقام معظم رهبری و معنویت بخشی به انقلاب اسلامی نهایت تلاش خویش را به‌کار می‌گیرد و دعوت و تشویق آحاد ملت برای حضور حداکثری در پای صندوق های رأی و انتخاب شخص اصلح به عنوان رئیس جمهور یا شورای شهر وروستا از جمله وظایف مربیان وهادیان عقیدتی و سیاسی است .

انتهای پیام/

ارسال نظرات