خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کبودراهنگ خبر داد

برگزاری بیش از 20 عنوان برنامه طی هفته عقیدتی در کبودراهنگ

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کبودراهنگ از برگزاری بیش از 20 عنوان برنامه طی هفته عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه کبودراهنگ خبر داد.
کد خبر: ۸۸۵۳۹۸۲
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱

حجت‌الاسلام علی دانیالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ، ضمن تبریک به مناسبت هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج بیان داشت: شهید مطهری در طول عمر با برکت علمی خود گام‌های بلندی در راستای ترویج عقاید اسلامی برداشته است.

وی افزود: این شهید والامقام خدمات فراوانی به مربیان و اساتید و معلمان و عموم مردم ارائه داده است به گونه‌ای که امام(ره) در توصیف ایشان فرمودند آثار و قلم و زبان او بی استثنا، آموزنده و روانبخش است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کبودراهنگ با اشاره به برنامه‌های پیش بینی شده در این هفته تصریح کرد: بیش از 20 عنوان برنامه در این هفته به همت عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه کبودراهنگ اجرا می‌شود.

وی عنوان کرد: دیدار با خانواده‌های شهداء، دیدار با امام جمعه شهرستان، غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهداء، برگزاری مسابقات ورزشی و برگزاری نشست‌های سیاسی بصیرتی از جمله این برنامه‌ها است.

دانیالی افزود: از دیگر برنامه‌های این هفته می‌توان به برگزاری نشست اندیشه مطهر، تجلیل از مدیران برتر و مربیان و هادیان نمونه، کوهپیمایی مشترک پاسداران و فرهنگیان شهرستان، برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی اشاره کرد.

وی به برگزاری نشست‌های اندیشه مطهر در حوزه‌های مقاومت بسیج اشاره کرد و از حضور و سخنرانی فرمانده تیپ امام صادق(ع) در این نشست‌ها خبر داد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کبودراهنگ در پایان یادآور شد: نشست های بصیرتی و تبیین گفتمان ولایت و معیارها و دیدگاه های رهبر معظم انقلاب در انتخابات مبنی بر حضور حداکثری و انتخاب اصلح اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار