خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ملایر:

وظیفه سپاه صیانت و پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آن است

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه وظیفه پاسداران و سپاه بر اساس قانون اساسی صیانت و پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آن است، گفت: هدف صیانت از انقلاب و بصیرت افزایی آحاد مردم است.
کد خبر: ۸۸۵۳۸۷۴
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶
وظیفه سپاه صیانت و پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آن است
سرهنگ داود ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و جانباز و همچنین تسلیت شهدای مرزبانی ناجا اظهار داشت: ولادت با سعادت امام حسین(ع) به عنوان روز پاسدار نامگذاری شده چراکه پاسداران به سیدالشهدا (ع) که پاسدار حرمت انسانیت و آزادمردی بود، اقتدا کردند.

وی تصریح کرد: پاسداران تمام تلاش خود را انجام می‌دهند که حق پاسداری از انقلاب اسلامی را به خوبی ادا کنند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به بیانات امام (ره) گفت: این جایگاه بزرگ، جایگاه پیامبران و اولیای الهی است؛ پاسدار کسی است که در زمان‌های حساس و حساس‌ترین لحظه‌های تاریخ از میان مردم به پا می خیزد و همانند یک دژ مستحکم و شجاعانه برای رسیدن به حق و حقیقت و حفظ جامعه اسلامی از سقوط و تباهی گام برمی‌دارد.

وی با بیان اینکه مفهوم پاسداری معنای گسترده ای دارد، اظهار داشت: پاسداری از مرزها یکی از مفاهیم آن است، پاسداری از ارزش‌ها، جامعه اسلامی و نفس نیز جز مفاهیم گسترده پاسداری است.

ابراهیمی با بیان اینکه پاسدار انقلاب تنها یک نقش نیست، عنوان کرد: پاسداری یک حقیقت است.

وی گفت: پاسداری یک زمان با نیروی بازو و قدرت نظامی و زمانی نیز با سخن گفتن و بیان حقایق است که به منظور بصیرت‌افزایی و روشنگری در سطح جامعه فعالیت‌هایی را دارند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به دشمنی دشمنان در مورد پاسداران گفت: بصیرت افزایی و روشنگری وظیفه یک پاسدار است اما نه به این معنی که اگر بخواهد در مسائل سیاسی بصیرت افزایی و روشنگری کند زیر پرچم حزب یا گروهی سینه بزند.

وی با بیان اینکه وظیفه پاسداران و سپاه بر اساس قانون اساسی صیانت و پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آن است، ادامه داد: هدف صیانت از انقلاب و بصیرت افزایی آحاد مردم است.

ابراهیمی با اشاره به فرافکنی های شبکه های ماهواره‌ای و تبلیغاتی دشمن گفت: اینجا نیاز است افرادی باشند که این دسیسه‌های دشمن را تحلیل کنند و به اطلاع مردم برسانند و مردم را با این دسیسه‌ها آشنا کنند.

وی با اشاره به برگزاری یادواره‌های شهدا به همت سپاه افزود: هدف از این برنامه‌ها یادآوری برای مردم است که چه جوانان و چه خون‌هایی برای حفظ نظام و انقلاب به زمین ریخته شده تا مراقب باشند این انقلاب به دست نامردان و نامحرمان نیفتد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: در آرم سپاه نیز همه ماهیت پاسداری قابل جستجو است، همین «لا» که در آرم سپاه است یعنی نه به معنی نفی همه وابستگی ها و تعلقات و این همان مفهوم حقیقی آزادی و استقلال است؛ آزادی از بندگی غیر از خدا و استقلال ما نیز در نفی همه وابستگی‌ها است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات