خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فامنین خبر داد
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فامنین از برگزاری بیش از 30 عنوان برنامه شاخص و تاثیرگذار به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم در شهرستان فامنین خبر داد.
کد خبر: ۸۸۵۳۲۶۱
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹
اجرای 30 عنوان برنامه شاخص به‌مناسبت هفته عقیدتی در فامنین
حجت الاسلام علیرضا گودرز تله‌جردی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند ضمن تبریک به مناسبت تقارن هفته عقیدتی سیاسی و روز پاسدار، اظهار داشت: به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج بیش از 30 برنامه شاخص با مشارکت بسیجیان در سطح شهرستان برگزار می شود.

وی عنوان کرد: دیدار با امام جمعه شهرستان، نشست حکمت مطهر، مراسم تجلیل از هادیان سیاسی و مربیان عقیدتی و جلسات روشنگری و بصیرت افزایی از جمله این برنامه‌ها است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فامنین افزود: دیدار با خانواده‌های شهدای روحانی، غبارروبی از مزار شهداء، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی و اجرای برنامه های فرهنگی دیگر در سطح شهرستان نیز از دیگر برنامه‌ها است.

وی در ادامه ابراز داشت: شهید مطهری به خاطر جهل زمانه نسبت به جایگاه علم و معلم و مربی به شهادت رسید و جزء اندکی از معاصران شهید، به طور کامل ایشان را نمی شناختند و مرتکب این اقدام خصمانه شدند.

تله‌جردی تصریح کرد: وظیفه سنگین مربیان و هادیان به خاطر بصیرت‌افزایی و روشنگری اقشار مختلف جامعه است تا دیگر شاهد از دست رفتن چنین شخصیت هایی در شرایط کنونی نباشیم چرا که دشمن همچنان روی شخصیت های تاثیر گذار با درجه علمی بالا برنامه‌ریزی کرده و آنها را هدف قرار می‌دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات