خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رزن عنوان کرد

مراجعه به آثار شهید مطهری راهکاری برای انتخاب فرد اصلح در انتخابات

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رزن با اشاره به بحث انتخابات و اهمیت آن گفت: در انتخابات مراجعه به آثار شهید مطهری راهکاری برای انتخاب فرد اصلح خواهد بود.
کد خبر: ۸۸۵۳۹۸۱
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸
حجت الاسلام سیدحسین غفاری‌ستار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در رزن، با اشاره به فرا رسیدن هفته عقیدتی سیاسی همزمان با سالروز شهادت استاد مطهری اظهار داشت: بارزترین ویژگی شهید «مرتضی مطهری» زمان شناسی، دشمن شناسی و دین شناسی بود.

وی افزود: این خصوصیات را می توان در آثار ایشان به وضوح مشاهده کرد به گونه‌ای که امام خمینی(ره) آثار ایشان را بسیار خوب می‌دانستند و می فرمودند که هم جامع است و هم با قرآن و عترت مطابقت دارد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه رزن با بیان اینکه یکی دیگر از شاخصه‌های شهید مطهری فتنه‌شناسی و مقابله با انحرافات زمان بود، ادامه داد: زمانی که جوانان ما در دام مارکسیست‌ها افتاده بودند وکم کم تفکرات مارکسیستی بر آنها حاکم می‌شد شهید مطهری وارد میدان شد و با ترویج اندیشه ناب اسلامی و با تفکر انقلابی خود همه آن تفکرات را برچید.

وی تصریح کرد: انحرافات بسیاری انقلاب ما را تهدید می کند و یکی از راهکارهای گذر از این انحرافات مراجعه به آثار این شهید بزرگوار است چرا که با نگاه عمیق خود مسیر انقلاب را ترسیم کرده و هر چند سال‌های سال از تألیف این آثار می گذرد اما همچنان با مسائل روز کشور مطابقت دارد.

غفاری‌ستار عنوان کرد: یکی از مسائلی که ایشان بر روی آن تاکید داشتند مساله نفاق در بین مسلمانان بود؛ شهید مطهری می فرمودند «اسلام از نفاق بین مسلمانان و سوء استفاده دشمن از این مساله ضربه های زیادی خورده است» ؛ «اسلام، مسلمانی می‌خواهد که حقیقت را از زیر پرده تظاهر درک کند و به حـدی تیزبین و تیـزهـوش و دارای فراست باشد که بتواند منـافـق را از غیرمنافق تشخیص دهد» .

وی با اشاره به بحث انتخابات و اهمیت آن تصریح کرد: در انتخابات مراجعه به آثار شهید مطهری راهکاری برای انتخاب فرد اصلح خواهد بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رزن یادآور شد: این هفته فرصت مناسبی است که در این روزهای انتخابات به فرمایشات شهید مطهری گوش فرا دهیم و از بین نفراتی که نامزد انتخابات شده اند فردی که تیزبین و تیـزهـوش و دارای فراست است را برای اداره کشور انتخاب کنیم .

انتهای پیام/

ارسال نظرات