خبرهای داغ:
مدیر مسئول روزنامه همدان پیام عنوان کرد
مدیر مسئول روزنامه همدان پیام گفت: امید است با کمک اصحاب رسانه شور و نشاط انتخاباتی شکل گیرد و نمایندگان اصلح انتخاب شود تا زیر بنای توسعه جامعه و شهر شود.
کد خبر: ۸۸۵۴۱۴۱
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۵
انتخاب نمایندگان اصلح زیربنای توسعه جامعه و شهر

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، نصرت الله طاقتی امروز در گردهمایی اصحاب رسانه پیرامون برنامه ریزی فعالیت رسانه‌ای در ایام انتخابات با تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت روز کارگر اظهار داشت: بر اساس توسعه کاری مرکز چاپ و بسته بندی همدان پیام به مجموعه «پیام رسانه» تغییر یافت.

وی با بیان اینکه موفقیت های مجموعه همدان پیام و چاپ خانه پیام رسانه مدیون تلاش ها و راهنمایی مسئولین مطبوعاتی است، گفت: بزرگ‌ترین مشتریان این مجموعه مسئولان اصحاب رسانه استان است که متعصبانه از مجموعه حمایت کرده اند.

مدیر مسئول روزنامه همدان پیام ابراز داشت: از نظر مشارکت سرمایه‌گذاری و کاری و همچنین جذب نیروی انسانی همواره این گروه در اولویت سیاست های ما بوده است.

وی با بیان اینکه مجموعه پیام رسانه 5 سال بعد از انتشار روزنامه همدان پیام تاسیس شده است، گفت: فاز اول این مجموعه در سال 87 افتتاح شد که شامل دستگاه‌هایی بود که برای چاپ مطبوعات آورده شد.

طاقتی از افتتاح و نصب دستگاه‌های مدرن اروپایی برای بسته بندی و چاپ لیبر در مجموعه پیام رسانه خبر داد و بیان داشت: مراسم افتتاحیه در آینده ای نزدیک با حضور مسئولین کشوری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مجموعه پیام رسانه یک پروژه ملی است، افزود: با مجموعه ای که ایجاد شده تلاش داریم شهر آن را راه‌اندازی کنیم تا شهر چاپ شود.

مدیر مسئول روزنامه همدان پیام با بیان اینکه مقدار دستگاه های موجود در استان برابر با کل ظرفیت دستگاه های چاپ 5 استان غرب کشور برابری می کند، تصریح کرد: در این مجموعه به اندازه 200 ورق چاپ، دستگاه موجود است که معادل کل دستگاه‌های چاپ 5 استان همدان، ایلام، لرستان و کردستان است.

وی با بیان اینکه محوریت کار پیام رسانه در حوزه روزنامه و هفته نامه در بحث انتخابات بر اساس ضوابط اعلامی از سوی خانه مطبوعات است، اظهار کرد : بر اساس برنامه ریزی منسجم صورت گرفته ظرفیت نسبت به انتخابات سال 92 دو برابر شده و مشکلی پیش نخواهد آمد و تمام نیازها پاسخ داده خواهد شد.

طاقتی افزود : امید است با کمک اصحاب رسانه شور و نشاط انتخاباتی شکل گیرد و نمایندگان اصلح انتخاب شود تا زیر بنای توسعه جامعه و شهر شود.

وی با بیان اینکه همدان رتبه پنجم ضریب روزنامه خوانی در سطح کشور را دارد، یادآور شد: موفقیت مدیون زحمات اصحاب رسانه است و هر روز همدان با زحمت و تلاش خبرنگاران پر نام تر و درخشان تر خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات