خبرهای داغ:
رئیس کارگروه اجتماعی مجمع بسیج شهرستان همدان با اشاره به اجرای طرح مقابله و پیشگیری از جرائم و مفاسد اخلاقی گفت: همچنان در تامین بودجه حق التدریس اساتید نسبت به اجرای طرح مشکل داریم که در تلاش برای تامین بودجه هستیم.
کد خبر: ۸۸۵۶۸۳۷
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، دکتر مسعود قهرمانی امروز در دوازدهمین اجلاسیه مجمع بسیج شهرستان همدان در تشریح گزارش عملکرد یازدهمین اجلاسیه اظهار داشت: این اجلاسیه در بهمن ماه سال 95 با موضوع مقابله و پیشگیری از جرائم و مفاسد اخلاقی با رویکرد آموزش محور برگزار شد.

وی با بیان اینکه بعد از برگزاری یازدهمین اجلاسیه اقداماتی در راستای مقابله و پیشگیری از جرائم و مفاسد اخلاقی صورت گرفته است، گفت: در سال جاری نیز این اقدامات تداوم خواهد داشت تا بتوانیم این طرح را به طور کامل به سر انجام برسانیم.

رئیس کارگروه اجتماعی مجمع بسیج شهرستان همدان چاپ و نشر کتابچه آموزشی مطالعه جرم شناسی جرائم و مفاسد اخلاقی را به عنوان اولین اقدام کارگروه در راستای تحقق اهداف طرح عنوان کرد و افزود: این کتابچه نقش مهمی در تبیین مباحث و سر فصل ها داشت و با بازخورد بسیار مطلوبی همراه بود.

وی با بیان اینکه در چاپ کتابچه با مشکل تامین بودجه مواجه بودیم، عنوان کرد : به همین دلیل 15 صفحه از کتابچه را حذف کردیم تا متناسب با بودجه باشد که این مظلومیت جبهه انقلاب را نشان می‌دهد.

قهرمانی با بیان اینکه برای انتشار یک کتاب آموزشی که در مجموع 500 هزار تومان است محدودیت بودجه ای وجود دارد، تاکید کرد: این در صورتی است که 200 میلیون تومان کالا وارد می کنند و می‌گویند مظلوم هستیم.

وی در راستای تحقق طرح کارگروه اجتماعی از ایجاد تفاهم نامه‌ای با بسیج فرهنگیان، بسیج دانش‌آموزی و معاونت پیشگیری از جرائم خبر داد و ابراز داشت: چنانچه این تفاهم نامه امضاء شود دوره ها و کلاس های آموزشی برگزار خواهد شد.

رئیس کارگروه اجتماعی مجمع بسیج شهرستان همدان با بیان اینکه پس از یازدهمین اجلاسیه در راستای پیاده کردن طرح کارگروه اجتماعی 10 جلسه آموزشی برای والدین دانش‌آموزان در مدارس تشکیل شده است، یادآور شد: علاوه بر این جلسه‌ای با حضور معلمین مدرسه ابتدایی با موضوع جرائم اخلاقی برگزار شد.

وی اضافه کرد: تبیین سرفصل ها یکی از موارد اجرایی تحقق طرح بود که به طور کامل این سرفصل ها آماده شده است تا چنانچه اساتیدی در جلسات حضور یافتند بر اساس سرفصل‌ها موارد را به طور جامع ارائه کنند.

قهرمانی با بیان اینکه تعیین اساتید جرم‌شناسی و روانشناسی از اقدامات اجرایی کردن طرح بود، گفت : تعداد 7 نفر از جرم شناسان و روانشناسان در سطح شهرستان شناسایی شده که با رویکرد انقلابی و تفکر اسلامی طرح را دنبال کنیم.

وی یادآور شد : همچنان در تامین بودجه حق التدریس اساتید نسبت به اجرای طرح مشکل داریم که در تلاش برای تامین بودجه هستیم.

انتهای پیام /

ارسال نظرات