خبرهای داغ:
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان خبر داد

انسداد 2 هزار حلقه چاه در همدان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان با بیان اینکه در بخش آب در استان بحران داشتیم، گفت: در این راستا 2 هزار حلقه چاه انسداد شد که با این اقدام 200 میلیون مترمکعب در مصرف آب صرفه‌جویی شد.
کد خبر: ۸۸۱۹۰۰۰
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمودرضا عراقی امروز در آئین اجرایی سامانه خنک‌کن واحد دوم نیروگاه شهید مفتح همدان اظهار داشت: این اتفاقات خوب در دولت تدبیر و امید نتیجه‌بخش یک خرد جمعی است.

وی افزود: اگر امروز علاقه‌مندی برای احداث پروژه‌های خورشیدی و غیره اتفاق می‌افتد به دلیل تصمیمات خوبی است که در مجلس اتفاق می‌افتد و از جمله آنها اعلام بخشنامه خرید تضمینی برق است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان عنوان کرد: امروز شاهد این هستیم که از اقصا نقاط دنیا سرمایه‌گذار وارد ایران شده و سرمایه‌گذاری می‌کنند که این یک تدبیر بوده و از سوی دیگر امنیت سرمایه‌گذاری است.

وی ادامه داد: یکی از برکات برجام این است که سرمایه‌گذاران خارجی احساس امنیت می‌کنند و ما نیز باید از سرمایه‌گذاران خارجی استقبال کنیم.

عراقی تصریح کرد: با وارد مدار شدن این دو نیروگاه بزرگ خورشیدی به مدار ریاست جمهوری نشان دادن که یک دولت محیط زیستی است.

وی با بیان اینکه در سفر ریاست جمهوری به همدان 850 میلیارد تومان مصوبه داشتیم، گفت: 123 میلیارد تومان از این اعتبارات در بخش آب وزارت نیرو بود که تحقق یافته و به مرور در حال انجام است و بسیاری از آنها در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان با بیان اینکه در بخش آب در استان بحران داشتیم، گفت: در این راستا 2 هزار حلقه چاه انسداد شد که با این اقدام 200 میلیون مترمکعب در مصرف آب صرفه‌جویی شد.

وی با اشاره به اینکه انتقال پسآب به نیروگاه یکی از پروژه‌های خوب و مهم بود، افزود: نیروگاه شهید مفتح درگذشته با ظرفیت 40 درصد در حال فعالیت بود اما در تابستان امسال که به شدت نیاز داشتیم با 100 درصد ظرفیت وارد مدار شد.

عراقی با بیان اینکه نیروگاه خورشیدی 7 مگاواتی با هماهنگی و همکاری سریع وارد مدار شد، گفت: امید است همدان پایلوت نیروگاه‌های خورشیدی در کشور باشد و تبدیل برج تر به خشک نیروگاه شهید مفتح نیز تسریع یابد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات