خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت زینب کبری(س) نهاوند از برگزاری نشست بصیرتی منتظران موعود در نهاوند به‌مناسبت دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۹۰۳۹
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۲

انسیه سیف در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند با گرامیداشت یاد و خاطره امام(ره) و شهدا اظهار داشت: حوزه حضرت زینب کبری(س) نهاوند به مناسبت ایام الله دهه فجر برنامه‌های مختلفی را تدارک دیده و اجرایی می‌کند.

وی افزود: فضاسازی به مناسبت دهه فجر، دیدار با ائمه جمعه و جماعات، مسابقه کتابخوانی پیامکی (کتاب مادر شمشادها) و برگزاری مسابقه بهترین سازنده آدمک استکباری از جمله این برنامه‌ها است.

فرمانده حوزه حضرت زینب کبری(س) نهاوند با اشاره به برگزاری نشست بصیرتی منتظران موعود عنوان کرد: مراسم بیان خاطره از مبارزات زنان در دوران انقلاب، غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری میقات صالحین و شرکت در نماز جمعه نیز از دیگر برنامه‌ها است.

وی ادامه داد: همچنین در این ایام نشست‌های مادرانه، مسابقات فرهنگی، ورزشی، قرآنی(حفظ سوره فجر)، مسابقه وبلاگ نویسی با موضوعات زن مسلمان، امر به معروف، جنگ نرم و ... برگزار می‌شود.

سیف خاطرنشان کرد: برگزاری نشست سیاسی فرماندهان و شورای حوزه، فرماندهان و ارکان گردان، برگزاری نشست‌های دخترانه، جشنواره آشپزی، برپایی نمایشگاه عکس با موضوع دستاوردهای انقلاب، ماهواره، نقش زنان در انقلاب، عفاف و حجاب، سبک زندگی، نمایش فیلم های جشنواره عمار، دیدار با مدیر حوزه علمیه خواهران و شرکت در راهپیمایی 22 بهمن نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی در این دهه مبارک است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات