خبرهای داغ:
استاندار همدان:

آرامش و امنیت ایران حاصل مقاومت نیروهای مسلح و مردم است

استاندار همدان با بیان اینکه ایران در شرایطی که تمام کشورهای پیرامونش دچار آشوب و ناآرامی و کشتار است در امنیت کامل بسر می برد در صورتی که آرزوی دشمنان و ترویست‌ها ضربه زدن به ایران است، گفت: این آرامش حاصل مقاومت نیروهای مسلح و مردم است.
کد خبر: ۸۸۲۰۵۵۶
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، محمدناصر نیکبخت عصر امروز در دانشگاه پیام نور ملایر با گرامیداشت یاد شهدا و امام شهدا و تبریک ایام دهه فجر بیان داشت: نظام جمهوری اسلامی نظامی است که فرهنگ، آزادی، استقلال، خودباوری، خدمت شایسته به جامعه، حفظ دین و کیان دستورات الهی و دفاع جانانه از مرزهای کشور و مرزهای معنوی کشور را به ما هدیه داده است.

وی افزود: ما نباید فراموش کنیم که در زمینه های علمی، اندیشه، تحقیق و پژوهش باور نداشتیم که می‌توانیم پا به پای دنیا در زمینه‌های علمی قدم برداریم ولی امام (ره) و انقلاب اسلامی این خودباوری را به جامعه ما داد.

استاندار همدان با اشاره به اینکه انقلاب را همدلی و وحدت به پیروزی رساند، گفت: حرف شنوی و تاثیر از فرامین امام (ره) و همچنین دفاع مقدس را نیز وحدت و همدلی در جامعه به ثمر رساند و موجب شد که یک وجب از خاک این مملکت دست دشمنان نیفتد.

وی ادامه داد: تحریم ها را همدلی و وحدت بی اثر کرد و ما نیز توفیقات را با همدلی و وحدت به دست آوردیم و در هیچ کجا از این مقاطع مهم و حساس ما خط کشی جناحی و حزبی و گروهی و باندی نداشتیم.

نیکبخت افزود: در جنگ همه برای دفاع با هم بودند که نشان از وحدت بود و امروز نیز بیشترین نیاز را به وحدت داریم چراکه دشمنان و خصم دیرینه داریم.

وی بابیان اینکه استکبار دشمن ما است، گفت: استکبار را ما از کشور بیرون کردیم و به‌جای آن استقلال را وارد کردیم معلوم است دشمن با این نظام سرسازگاری نخواهد داشت.

استاندار همدان گفت: برجام نیز به پشتوانه مردم و با هدایت مقام معظم رهبری که بعد از امام (ره) به خوبی توانست انقلاب را هدایت کنند و با تایید ایشان مذاکرات شروع شد و مذاکره کنندگان نیز نماینده پرچم ایران بودند نماینده دولت نبودند بلکه نماینده نظام و کشور ما بودند.

وی با بیان اینکه ما بخوبی توانستیم ۶کشور بزرگ را پای میز مذاکره بکشانیم، گفت: خوب دفاع کردند و خوب هم نتیجه گرفتند که امروز کشور عربستان و صهیونیست ها به آمریکا انتقاد می کنند.

نیکبخت با بیان اینکه ما می گوییم این برجام برد ، برد بود، ابراز داشت: اما اکنون سعی می کنند با دسیسه و نیرنگ قسمتهای از این توافق را مخدوش کنند و نادیده بگیرند که آن نیز شدنی نیست.

وی افزود: دنیا و اروپا که یک زمانی با آمریکا همراه بودند دیگر با آمریکا همراه نیستند و این توفیقات در زمان این دولت و با تعاملی که این دولت با جهان ایجاد کرده با پشتیبانی همین مردم باعث شده است.

استاندار همدان خاطر نشان کرد: اگر رشادت‌های شهدا و رزمندگان در جبهه ها نبود آمریکا و همراهانش حاضر نمی شدند با ما پای میز مذاکره بنشینند و گزینه روی میز به زیر میز رفت اینها را باید قدر بدانیم.

وی خاطرنشان کرد: ایران در شرایطی که تمام کشورهای پیرامونش دچار آشوب و ناآرامی و کشتار است در امنیت کامل بسر می برد در صورتی که آرزوی دشمنان و ترویست‌ها ضربه زدن به ایران است.

نیکبخت این آرامش را حاصل مقاومت نیروهای مسلح و مردم دانست و گفت: اکنون هیچ مذاکره ای نیست که بدون حضور ایران صورت بگیرد.

وی افزود: ملایر را به عنوان سرزمینی معنوی و فرهنگی می شناسم ملایری‌ها انسانهای فهیم و شایسته ای و قابل احترام هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات