خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان عنوان کرد

مدیریت مدبرانه ولایت و بصیرت انقلابی مردم رمز ماندگاری انقلاب اسلامی

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان گفت: مدیریت مدبرانه ولایت فقیه و صبر و بصیرت انقلابی مردم رمز ماندگاری 38سال انقلاب اسلامی ایران است.
کد خبر: ۸۸۲۱۱۴۹
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶
حجت‌الاسلام حسن یارعبادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در تویسرکان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: یکی از دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی درعرصه بین‌المللی بیداری جهان اسلام و ملت‌های ستمدیده دنیا است.

وی با اشاره به بیداری اسلامی افزود: این بیداری مقدمه‌ای برای آمادگی جهان برای برپایی حکومت جهانی حضرت حجت(عج) است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان در ادامه با اشاره به برخی از دشمنی‌های آمریکا در طول این سی وهشت سال عنوان کرد: دشمن از همان روزهای اول انقلاب دست از توطئه و شیطنت علیه انقلاب برنداشته و امروز نیز درصدد مقابله با این نهضت الهی است.

وی ابراز داشت: ایجاد اختلاف‌های قومی و قبیله‌ای، ترور شخصیت‌های تاثیرگذار جامعه، کودتا و جنگ تحمیلی از جمله توطئه‌های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

عبادی با بیان اینکه دشمن هیچ‌گاه دست از دشمنی خود برنمی‌دارد، گفت: امروز نیز دشمن با توطئه‌های جدید پیش آمده و ما باید هوشیار باشیم تا همچون گذشته در مقابله با آنها پیروز و سربلند باشیم.

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن تصریح کرد: دشمن زمانی که با جنگ سخت به نتیجه نرسید به جنگ نرم روی آورد که بسیار دشوارتر از جنگ سخت است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان مدیریت مدبرانه ولایت فقیه، صبر و بصیرت انقلابی مردم را رمز ماندگاری 38 سال انقلاب اسلامی دانست و افزود: امروز هدف دشمن جوانان و نوجوانان ایران هستند و می‌طلبد که ما هوشیارتر از گذشته بار دیگر دشمنان را در جنگ نرم ناکام بگذاریم.

وی با تأکید بر آگاهی‌بخشی و بصیرت‌افزایی در جامعه خاطرنشان کرد: به لطف خداوند امروز نیز همه توطئه‌های دشمنان با مدیریت مدبرانه ولی فقیه و با صبر و بصیرت انقلابی مردم خنثی می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات