خبرهای داغ:
مدیرعامل سانا:

امسال 300 مگاوات نیروگاه تجدیدپذیر به مدار آمده است

مدیرعامل سانا با بیان اینکه امسال 300 مگاوات نیروگاه تجدیدپذیر به مدار آمده است، گفت: سال آینده این اقدامات درخشان‌تر بوده و 500 مگاوات نیروگاه تجدیدپذیر به دست سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به مدار تولید خواهیم ورد.
کد خبر: ۸۸۱۸۹۷۱
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سیدمحمد صادق‌زاده امروز در آئین اجرایی سامانه خنک‌کن واحد دوم نیروگاه شهید مفتح همدان با اشاره به افتتاح دو نیروگاه خورشیدی اظهار داشت: امروز پروژه‌های متعدد زیست محیطی افتتاح و کلنگ‌زنی شد که هر دو پروژه دوستدار محیط زیست هستند.

وی با بیان اینکه ما امروز مشکلات محیط زیست را با پوست و گوشت خود لمس می‌کنیم ، افزود: امروز دو نیروگاه خورشیدی 7 مگاواتی که بزرگ‌ترین نیروگاه‌های کشور بودند افتتاح شدند.

مدیرعامل سانا عنوان کرد: ما در آینده ظرفیت‌های بزرگتر و در تعداد بیشتری را به بهره‌برداری خواهیم رساند.

وی با بیان اینکه امسال 300 مگاوات نیروگاه تجدیدپذیر به مدار آمده است، ابراز داشت: سال آینده این اقدامات درخشان‌تر بوده و 500 مگاوات نیروگاه تجدیدپذیر به دست سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به مدار تولید خواهیم ورد.

صادق‌زاده افزود: احداث 5 هزار مگاوات نیروگاه تجدیدپذیر در برنامه ششم توسعه برعهده وزارت نیرو است که به دست بخش خصوص محقق می‌شود.

وی ادامه داد: با اقتصادی شدن و ارزان‌تر شدن این نیروگاه‌ها و عدم وابستگی به تأمین سوخت و نیاز به آب شایسته است بیش از گذشته این نیروگاه‌ها مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات