خبرهای داغ:
رئیس هیأت مدیره آفتاب ماد راه ابریشم خبر داد

ادامه ساخت نیروگاه‌های خورشیدی در همدان

رئیس هیأت مدیره آفتاب ماد راه ابریشم گفت: در آینده تعداد نیروگاه‌های احداثی خود را افزایش خواهیم داد و در ماه‌های آینده امتداد ساخت نیروگاه‌ها را در حمایت وزیر و ادارات ادامه دهیم.
کد خبر: ۸۸۱۹۴۱۲
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰

ایتن دمپسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: راه‌اندازی دو نیروگاه خورشیدی در همدان افتخار بزرگی برای ما بود و در این زمینه از همکاری سازمان‌ها و ادارات تقدیر می‌کنیم که کمک کردند تا آرمان‌ها را به حقیقت تبدیل کنیم.

وی با تقدیر از استانداری و توزیع نیروی برق استان سایر ارگان‌ها عنوان کرد: دو نیروگاه انرژی پاک را با حداکثر توان خود در همدان اجرا کردیم که با مشارکت سرمایه‌گذار و مجری طرح طی 8 ماه احداث شد.

رئیس هیأت مدیره آفتاب ماد راه ابریشم با بیان اینکه این دو نیروگاه با همکاری و مشارکت شرکت ماد راه ابریشم، سرمایه‌گذار آلمانی، ایرانی و ایرلندی اجرایی شد، گفت: ما افتخار این را داریم که هنر اعجازانگیز برق خورشیدی را به بازار ایران معرفی کنیم.

وی ادامه داد: ما در آینده تعداد نیروگاه‌های احداثی خود را افزایش خواهیم داد و در ماه‌های آینده امتداد ساخت نیروگاه‌ها را در حمایت وزیر و ادارات ادامه دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات