خبرهای داغ:
فرماندار ویژه شهرستان ملایر خبر داد

بهره‌برداری از 114 طرح عمرانی درملایر

فرماندار ویژه شهرستان ملایر گفت: 114 طرح عمرانی با اعتبار 558 میلیارد و 180 میلیون ریال در دهه فجر به بهره برداری رسیده و عملیات اجرایی 55 طرح با 250 میلیارد ریال اعتبار آغاز می‌شود.
کد خبر: ۸۸۱۶۶۴۲
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵

عبدالعظیم رضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر به تبرک سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: دهه فجر یک کار بسیار بزرگ و عظیم ملی و نقطه عطف مهمی در تاریخ پرفراز و نشیب و پرافتخار کشور ما است.

وی گفت: همه ما باید این فرصت را قدر بدانیم و از آن برای معرفی انقلاب اسلامی و ترسیم و تبیین اتفاقات بعد از پیروزی انقلاب استفاده کنیم.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر با اشاره به ظلم و زور و تزویر رژیم ستم‌شاهی گفت: بی‌عدالتی و تبعیض در تمام بخش‌ها و خفقان سیاسی در جامعه بیداد می‌کرد و به هیچ وجه آزادی تفکر و اندیشه جایگاهی نداشت وهیچ روزنامه مستقل، حزب و افراد آزادیخواهی که بتوانند آزادانه حرف مردم را منعکس کنند، وجود نداشت.

وی با بیان اینکه در دوران قبل از انقلاب انتخابات به معنای واقعی یک شوی انتخاباتی بود، افزود: رهبری امام خمینی(ره) یکی از عوامل پیروزی انقلاب بود.

رضایی با اشاره به اهمیت رهبری ادامه داد: در سال‌های اخیر نیز کشورهایی را مشاهده کردیم که انقلاب کردند اما به دلیل نداشتن رهبری نتوانستند انقلاب خود را به ثمر برسانند بنابراین ما باید شاکر خداوند و قدردان تلاش‌های مجاهدانه رهبر کبیر انقلاب باشیم.

وی بیان داشت: در دوران طاغوت فساد، فحشا، نا امنی و زورگویی در جامعه موج می زد و مردم از نیروی نظامی نه تنها آرامش نمی گرفتند بلکه ترس و وحشت نیز داشتند اما امروز می‌بینیم همه در کنار هم احساس آرامش می کنند و این از برکات انقلاب است.

فرماندار ملایر تصریح کرد: قبل از انقلاب اسلامی یک طیف خاصی از جامعه به امکانات اقتصادی، سیاسی، تحصیلی و... دسترسی داشتند.

وی با بیان اینکه شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» بهترین شعاری بود که به‌عنوان شعار محوری انقلاب برگزیده شد چراکه مستشاران آمریکایی و غربی برای ما تصمیمات اساسی را می گرفتند و مراد از این شعار آزادی سیاسی، فکر و اندیشه بود که مردم و روشنفکران به دنبال آن بودند و شعار استقلال و آزادی جمهوری اسلامی بهترین و زیباترین شعاری بود که با فرهنگ ما همخوانی داشت.

رضایی با اشاره به پروژه‌های که در دهه فجر به بهره‌برداری می رسد، گفت: 114 طرح عمرانی با اعتبار 558 میلیارد و 180 میلیون ریال در دهه فجر به بهره برداری رسیده و عملیات اجرایی 55 طرح با 250 میلیارد ریال اعتبار آغاز می‌شود.

وی افزود: در مجموع برای اجرای تمامی طرح های عمرانی، اقتصادی و تولیدی، زمینه اشتغال در سال 95 برای یک هزار و 691 نفر فراهم شد که از این تعداد، 134 شغل به صورت پایدار و ثابت مرتبط به پروژه های دهه فجر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات