خبرهای داغ:
مدیرکل زندان‌های استان همدان گفت: برنامه‌هاي دهه فجرامسال با محوریت قرآن كريم و برگزاري برنامه هاي قرآني، فرهنگی، هنری و تربیتی در زندان‌ها است .
کد خبر: ۸۸۱۶۶۵۷
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱

حسن محمد یاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبريك به مناسبت فرا رسيدن سي و هشتمین سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي بیان داشت: اداره کل زندان‌های همدان در راستای برگزاری هر چه باشکوه‌تر جشن‌های سی و هشتمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و تبیین اهداف و ارزش‌های انقلاب و به منظور آگاهی بخشی ،امید آفرینی و خود باوری در بین زندانیان، برنامه های متنوعی را برگزار خواهد کرد.

وی افزود: مهم ترين محور برنامه‌هاي دهه فجرامسال با محوریت قرآن كريم و برگزاري برنامه هاي قرآني، فرهنگی، هنری و تربیتی در زندان‌ها است .

مدیرکل زندان‌های استان همدان ابراز داشت: برگزاري مسابقات ورزشي، هنري، كتابخواني، نقاشي و خاطره نویسی، برگزاری نمایشگاه کتاب و عکس در زندان‌های تابعه استان به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی با اصول و ارزش های انقلابی و بصیرت افزایی است.

وی ادامه داد: بهره مندی از ظرفیت های نمازهای جماعت و سخنرانی بین الصلاتین در این دهه در راستای ترویج ارزش های نظام و انقلاب، برگزاری جشن‌های باشکوه گرامیداشت ایام الله دهه فجر در زندان‌های تابعه استان، شركت در مراسم غباروبي و عطرافشاني مزار شهدا و تجديد بيعت با آرمان‌هاي امام راحل و شهدا از دیگر برنامه‌ها است.

محمدیاری خاطرنشان کرد: شركت در راهپيمايي باشكوه 22 بهمن ماه، پخش سرودهاي انقلابي در فضاي اداره كل و زندان‌ها، برگزاري محافل انس با قرآن كريم و ارائه تسهيلات ويژه به مددجویان و خانواده آنان از قبيل مددكاري،اعطای ملاقات حضوری ومرخصی نیز از مهم ترين برنامه هاي اين اداره كل است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات