خبرهای داغ:
فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند خبر داد

برگزاری 120 عنوان برنامه فرهنگی به‌مناسبت دهه فجر در قهاوند

فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند از برگزاری 120 عنوان برنامه فرهنگی به مناسبت دهه مبارک فجر در قهاوند خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۶۵۵۰
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶
سیدروح‌الله حسینی‌شاخص در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: شعار دهه فجر سال 95 «گفتمان انقلاب اسلامی زمینه ساز امنیت پایدار و تحقق اقتصاد مقاومی» در نظر گرفته شده است .

وی با اشاره به برنامه‌های متعدد و متنوعی که برای ایام الله دهه فجر در سطح بسیج و سپاه تدارک دیده شده است، گفت: 120 عنوان برنامه در دهه فجر اجرایی می شود که 10 عنوان از این برنامه‌ها برجسته و شاخص است.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند بیان داشت: برگزاری یادواره 90 شهید حوزه امام حسین (ع) با حضور سردار شادمانی معاون هماهنگ کننده قرارگاه سازندگی خاتم النبیا، برگزاری همایش شکوه هجرت با حضور سردار غلامی مسئول بسیج سازندگی کشور و برگزاری نشست‌های روشنگری برپایی نمایشگاه کتاب از جمله برنامه‌های شاخص منطقه قهاوند در ایام الله دهه فجر است.

وی با اشاره به اهمیت فضاسازی سطح شهر به مناسبت دهه مبارک فجر بیان داشت: فضاسازی شهرستان در این دهه باید به گونه‌ای باشد که فضای مبارزات مردمی و حال هوای پیروزی انقلاب را تداعی کند .

حسینی‌شاخص گفت: شروع برنامه‌های دهه مبارک فجر در منطقه قهاوند با نواختن زنگ انقلاب در مدرسه بعثت قهاوند است.

وی بیان داشت: این انقلاب متعلق به همه مردم است چراکه همه اقشار جامعه در به ثمر رسیدن و تداوم این انقلاب تا به امروز سهم داشتند و حضور گسترده مردم در مراسمات متنوع دهه فجر و به ویژه راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات