خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه رزن خبر داد

اعطای 890 میلیون تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی در رزن

فرمانده سپاه ناحیه رزن گفت: طی سال جاری بسیج سازندگی رزن با اعطای 890 میلیون تومان وام اقتصاد مقاومتی برای 115 نفر از مردم شهرستان ایجاد شغل کرده است.
کد خبر: ۸۸۱۷۹۵۳
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، ابوالفضل برات‌زاده در همایش اقتصاد مقاومتی که با حضور جهادگران شهرستان رزن در سالن اندیشه این شهر برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار داشت: وظیفه اصلی بسیج سازندگی تلاش در راستای محرومیت‌زدایی از مناطق محرومین است.

وی بیان کرد: در این راستا طی سال جاری بسیج سازندگی با اعطای 890 میلیون تومان وام اقتصاد مقاومتی برای 115 نفر از مردم شهرستان ایجاد شغل کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه رزن تصریح کرد: در مجموع طی سه سالی که این طرح آغاز شده 315 کارگاه ایجاد شده و برای 353 نفر در زمینه های مختلف از جمله پرورش مرغ بومی، پرورش زنبورعسل، کشت زعفران، پرورش بلدرچین، بوقلمون، تولید محصولات چرمی و.. اشتغال ایجاد شده است.

وی افزود :‌ در بحث اردوهای جهادی نیز اردوهای یک روزه با حضور یک هزار و 968 نفر از بسیجیان، سه روزه با حضور 375 نفر، اردوهای 7 روزه با حضور 690 نفر و اردوهای 10 روزه با حضور 66 نفر از بسیجیان شهرستان رزن برگزار شد.

برات‌زاده عنوان کرد: حاصل کار این اردوهای جهادی اجرای کلاس‌های قرآنی، احکام، آشپزی و سیاسی و آموزش‌های فنی و حرفه ای و...، مرمت خانه‌های عالم و مساجد و پایگاه‌های بسیج و غسالخانه و ساخت و مرمت خانه برای نیازمندان بوده است.

امام جمعه رزن نیز در این مراسم با تقدیر از زحمات و خدمات بسیج سازندگی افزود: همان طور که مقام معظم رهبری فرموده‌اند ‌بسیجی یک نیروی کارآمد و با آمادگی بالاست که درعرصه‌های مختلف از جمله عرصه سازندگی وارد میدان شده و خدمت رسانی می کند و در این عرصه به بازوی قدرتمندی برای دولت تبدیل شده است.

حجت الاسلام مولازاده گفت:‌ ویژه گی بارز بسیجیان ما ایمان و تقوا توأم با عمل به موقع آنها است که باعث شده همه اقشار از طیف‌ها و جنس‌های مختلف در آن جای بگیرند و به خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی از وارثان اصلی این انقلاب که همان محرومان هستند، بپردازند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات