خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد خبر داد

اجرای 125 برنامه طی دهه فجر در اسدآباد

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد از اجرای 125 برنامه طی دهه فجر در شهرستان اسدآباد خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۷۹۶۳
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۹

سرهنگ حسن مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد ضمن تبریک ایام دهه فجر به مردم شهیدپرور و ولایت مدار شهرستان اسدآباد بیان داشت: انقلاب اسلامی مبتکی به تفکر اصیل اسلامی و ارزش‌های معنوی توانست تحولات اساسی در نظام بین‌المللی به‌وجود آورد.

وی گفت: انقلاب اسلامی مرزی بین مستکبران و مستضعفان ایجاد کرد و با جبهه جدید در برابر قدرت‌های شرق و غرب سبب خیزش آزادی بخش شد.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد تصریح کرد: به فرموده حضرت امام(ره) نه تنها پیدایش انقلاب اسلامی معجزه الهی بوده بلکه استمرار و حفظ آن نیز معجزه الهی است.

وی در ادامه با اشاره به اجرای 125 برنامه طی دهه فجر در اسدآباد گفت: سپاه و بسیج شهرستان امسال در سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه های متنوعی در زمینه های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و تفریحی در سطح شهرستان و توجه به شعار محوری برگزار می‌کند.

مرادی یادآور شد: از برنامه‌های مهم برگزاری 3 یادواره در سطح شهرستان با محوریت یادواره شهدای شهرستان، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی به‌ویژه مسابقه کشتی کشوری، اعزام تیم پزشکی به روستاها، حضور پرشور بسیجیان در مراسمات و راهپیمایی 22 بهمن و سرکشی از خانواده شهدا است.

وی خاطرنشان کرد: سرکشی از طرح‌های جهادی و اقتصادمقاومتی، اجرای رژه تاکسیرانی، مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی، پیاده‌روی بسیجیان، برگزاری جلسه روشنگری و بصیرتی، جشن میلاد حضرت زینب(س)، همایش مدافعان حرم و... نیز از دیگر برامه‌ها است.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با پایان به اهمیت راهپیمایی 22 بهمن و حضور حداکثری مردم در خنثی سازی تهدیدات دشمن از عموم مردم شهرستان و ولایت مدار برای حضور در راهپیمایی دعوت بعمل آورد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات