خبرهای داغ:
مدیرعامل سابق بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا(عج) تأکید کرد

لزوم ایستادگی و همبستگی جوانان مومن انقلابی در عرصه‌های مختلف

مدیرعامل سابق بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا(عج) با اشاره به لزوم ایستادگی و همبستگی جوانان مومن انقلابی در عرصه‌های مختلف اجتماع گفت: با کار منقطع و حضور فصلی در جامعه نمی‌توانیم کاری انجام دهیم.
کد خبر: ۸۸۱۷۹۵۶
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حسین یکتا در جمع نیروهای مومن انقلابی و مجموعه فعالان فرهنگی استان همدان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: معمای شاه نتوانسته است واقعیت رژیم پهلوی، جنایات آنها و وابستگیشان به غرب را به درستی نشان دهد.

وی خطاب به جوانان افزود: در ایام دهه فجر تا جایی که می‌توانید مطالب و خاطرات مربوط به این دوران را به ویژه از زبان خود درباریان بخوانید تا بدانید آنها با مردم و کشورچه کرده‌اند.

علمدار جبهه فرهنگی کشور با بیان اینکه متاسفانه جوانان و نوجوانان ما چیزی از حکومت شاه نمی‌دانند، ابراز کرد: خدا خواست که بهبرکت امام(ره) و خون شهدا این حکومت از بین رفت و انقلاب اسلامی حاکم شد وگرنه اگر امروز آن حکومت ادامه داشت معلوم نبود ما کجا بودیم.

وی با اشاره به تغییرات گسترده در دنیا گفت: دوستان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی سرعت دنیا تند شده و دیگر زمان قاجار، زندیه وغیرهبه پایان رسیده است به همین دلیل نیز وقتی شب می‌خوابید و صبح بلند می‌شوید می‌بینید نصف سوریه و عراق نیست و یا اینکه وضعیت لیبی به گونه دیگری شده است.

مدیرعامل سابق بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا(عج) تصریح کرد: از سفر سه سال پیش بنده به استان همدان تا سفر فعلی اتفاقات خوبی رخ داده است و زحمات دوستان سبب شده تا استان همدان نمره بسیار عالی و نزدیک به رده یک را به دست آورد و این یعنی دوستان همدانی متوجه قضیه شده و کار را جدی گرفته‌اند.

وی با تشریح دو دیدار اعضای مجموعه بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا(عج) با رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: ایشان در هر دو دیدار لطف بسیارو نگاه ویژه‌ای به ما داشتند که به تبع آن نیز وظیفه و مسئولیت ما هم سنگیتر می‌شود.

یکتا خطاب به مجموعه‌های مردمی فعال در عرصه فرهنگ همدان بیان کرد: اگرچه دشمن به صورت حرفه‌ای در حال پیش روی است اما باید بدانید که اردوگاه دشمن بهم ریخته است چرا که انقلاب اسلامی با پیروزی در 22 بهمن 57 نقشه‌ها و معادلات آنها را برهم زد.

وی با تشریح برنامه‌های دشمن در سال‌های گذشته و ایجاد داعش در زمان حاضر، عنوان کرد: ما در انقلاب اسلامی بااتفاقات بسیاری رو به رو بودیم به گونه‌ای که موضوعی مانندداعش را در قائله کردستان پشت سر گذاشتیم.

علمدار جبهه فرهنگی تصریح کرد: دشمنان امید داشتند پس از جنگ تحمیلی و با فوت امام (ره) مشکلشان حل شود اگر چه پیش از آن نیز با طرح مباحث دولت موقت، بنی صدر و آقای منتظری اقداماتی را انجام داده بودند اما لطف خدا شامل حال ما شد و حضرت آقا، رهبری را عهده‌دار شدند.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی به کشورهای دیگر نیز نفوذ کرده است، ابراز کرد: شیخ زکزاکی نمونه کوچکی از نتایج انقلاب اسلامی در جهان است فردی که تنها دریک دیدارخود با امام (ره)، سبب شیعه شدن چند میلیون نفر در این کشور شد.

فرمانده دوران دفاع مقدس بیان کرد: در حال حاضر با شدت گرفتن ماجرای پیاده‌روی اربعین چندین هزار نفراز جوانان غربی چفیه به گردن، انجمن پیاده روی اربعین را در کشورهای اروپائی به راه انداخته ودر حال جذب نفرات بیشتر برای این کار هستند.

وی با اشاره به اینکه دشمن احساس می‌کند کارش تمام است، اظهار داشت: روزی ما برای بردن یک محصول کوچک به لبنان باید هزاران ترفند به کار می‌بردیم اما حالا هزاران جوانان انقلابی به برکت خون امثال شهید همدانی‌ها در جبهه مقاومت پشت دروازه‌های بیت المقدس پا به زمین می‌کوبند تا به وقتش در آنجا نماز بخوانند.

یکتا با تاکید بر اینکه به گفته رهبر معظم انقلاب کار دشمن تمام است، گفت: دشمنان برای نابودی ما داعش را ایجاد کردند اما نمی‌دانستند که این نقمت برای ما تبدیل به نعمت شده و برنامه‌ها را تغییر می‌دهد.

وی خطاب به جوانان افزود: بدانید با پیاده روی اربعین حسینی خاکریزهای جمهوری اسلامی کیلومترها جلوتر رفته و پیاده‌روی اربعین آنهم با 20 میلیون زائر تنها تمرین جمعیتی بین عراق وایران و به منظور پذیرائی از 200 میلیون شیعه در آینده است.

مدیر عامل سابق بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا(عج) تصریح کرد: دشمنان با طرح مباحثی مانند نهضت همجنس‌بازی ، ایجاد شبهه و آلوده کردن فضای مجازی تلاش دارند فضایی ایجاد کنند که زمینه برای ظهور امام زمان(عج) مهیا نشود وگرنه آنها خوب فهمیده‌اند که دیگر کارشان تمام است.

وی با بیان اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب شما جوانان بدیون بدریون کبری هستید، اظهار داشت: ما باید به روش دیگری با دشمن بجنگیم برای همین هم رهبری فرمودند در شرایط حساس کنونی اجتماع جبهه اهل حق لازم است.

علمدار جبهه فرهنگی با تاکید بر اینکه ما باید نیروهای خود را پشت سر دشمن پیاده کنیم، گفت: نبردجدی آخرالزمانی شروع شده است و شما نیروهای انقلابی باید دقت کنیدکه آیا امروز آنجایی که باید باشیم هستیم، که حالا انتظار داریم مردم هم آنجایی که باید باشند، قرار گیرند.

وی با اشاره به لزوم ایستادگی و همبستگی جوانان مومن انقلابی در عرصه‌های مختلف اجتماع افزود: با کار منقطع و حضور فصلی در جامعه نمی‌توانیم کاری انجام دهیم و بدانید آنجا که نتوانسته‌ایم مردم را جذب کنیم برای این است که کار خوبی را ارائه نداده‌ایم.

یکتا ابراز کرد: در این شرایط حساس کنونی که رهبر معظم انقلاب نگاهشان به جبهه‌های جهانی است ما به عنوان چریک‌های انقلاب اسلامی آنجا که ولایت امر کرده پرچم را به زمین زده و حاکمیت ولایت را بر آن منطقه حاکم می‌کنیم.

وی خطاب به نیروهای مومن انقلابی بیان کرد: حالا که اوضاع دشمن به هم ریخته است و ما در بین الطلوعین ظهور و ظهر عاشورا قرار داریم باید در کنار هم قرار بگیریم و قلب‌هایمان را حریم الهی کنیم.

فرمانده دفاع مقدس تصریح کرد: مسیر جلوتر را خود شما باید طراحی کنید و منتظر طرح تهران نشوید چرا که جنگ نا متقارن تمام عیاری در صحنه جهانی تشکیل شده است بنابراین امیدوارم در آینده جوانانی را ببینیم که در خیمه امام زمان(عج) منتظر دیدار ایشان هستند.

وی درباره لزوم تشکیل ستاد اربعین در شهرها و محلات نیز افزود: ستاد اربعین کشتی نجات امام حسین (ع) است که آمده تا همه را به خود ببرد پس شما جوانان همدانی که امسال میزبان زائران بودید بدانید که دیگر وقتی برای بازگشت به زندگی عادی خود نداریم و لازم است تا همه در اربعین راهی کربلا شویم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات