خبرهای داغ:
فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید نیاوند ملایر از اعزام 350 نفر از دانش‌آموزان پسر در قالب هشت اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۷۹۵۹
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۰

علی اصغر فارسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با تبریک ایام الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیان داشت: انقلاب اسلامی از همان آغاز، ایجاد باور و امید در اردوگاه مستضعفین و خیمه‌گاه ابرقدرت‌ها را نشانه رفته و فروپاشی نظام‌های سیاسی و استعماری را وعده داده است.

وی افزود: گرچه قدرت‌های بزرگ اقتصادی و نظامی غربی با محوریت شیطان بزرگ آمریکا، ایران را درگیر جنگی خانمان‌سوز کرد اما با توجه به اذعان صریح افراد سیاسی جهان قطب جدیدی به‌نام انقلاب اسلامی در برابر غرب ایستاده است.

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید نیاوند ملایر گفت: وظیفه ما این است که هر چه بیشتر رشادت مردی و دلاوری رزمندگان و شهدا را به نسل جوان انتقال دهیم و راهیان نور یک بستر مناسب است تا با حضور در محل شهادت شهدا و ایثارگران فرهنگ ایثار و شهادت را جوانان و نوجوانان انعکاس بدهیم.

وی با اشاره به سومین مرحله اعزام راهیان نور ادامه داد: در دو مرحله قبل اعزام به غرب کشور را داشتیم و در این مرحله اعزام به جنوب کشور را خواهیم داشت.

فارسی افزود: در این مرحله از اعزام، تعداد 350 نفر ازدانش‌آموزان پسر در قالب هشت اتوبوس به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند و از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: این مرحله اعزام 22 بهمن ماه همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی انجام می گیرد و طی سه روز دانش‌آموزان از مناطق عملیاتی والفجر شلمچه، کربلایفتح المبین و هویزه بازدید خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات