خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان:

هدف انقلاب مردم ایران زنده کردن ارزش‌های ناب اسلامی بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان گفت: هدف انقلاب مردم ایران زنده کردن ارزش‌های ناب اسلامی بود که در زمان طاغوت این ارزش‌ها از بین رفته بود.
کد خبر: ۸۸۱۷۹۶۴
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۰
حجت‌الاسلام محمود قربانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با تبریک سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: هدف انقلاب مردم ایران زنده کردن ارزش‌های ناب اسلامی بود که در زمان طاغوت این ارزش‌ها از بین رفته بود.

وی افزود: ملت ایران برای مادیات و مسائل دنیوی قیام نکردند بلکه به خاطر امتداد راه امام حسین (ع) و زنده کردن فرهنگ عاشورا قیام کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان خاطرنشان کرد: زمان طاغوت حتی نمی‌گذاشتند که مردم عزاداری کنند و جو و خفقان آن زمان اجازه به نیروهای مذهبی نمی داد ولی با وجود این خفقان امام خمینی(ره) این مرد آگاه وهوشیار و بصیر توانست حکومت 2 هزار و 500 ساله شاهنشاهی را سرنگون کند.

وی بیان داشت: انقلاب به فرد یا کسی بستگی ندارد هرکس بر قطار انقلاب سوار باشد انقلابی است وهرکس سوار بر این قطار نباشد از این قطار پیاده می شود و ضرری متوجه این انقلاب نمی شود.

قربانی ابراز داشت: انقلابی که در ایران اتفاق افتاد در دنیا بی‌نظیر بود چراکه از اول آن تا آخر این انقلاب، مردم بودند.

وی یادآور شد: ویژگی منحصر به فرد این انقلاب این بود که کسانی این انقلاب را به پیروزی رسانند که از مستضعفین و اقشار پائین جامعه کسانی بودند که زجر کشیده حکومت ستم شاهی بودند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان بیان داشت: انقلاب اسلامی جوشیده از متن مردم و برخاسته از مردم بود که باهم وحدت داشتند.

وی عنوان کرد: امروز بعد از 37 سال هنوز دنیا این انقلاب را نشناخته است و همه از این اعجاز قرن مبهوت مانده‌اند چراکه این انقلاب توانست بعدها هیمنه استکبار و ابرقدرت‌ها را بشکند.

قربانی خاطرنشان کرد: این ملت آگاه و بصیر به حرکت خود ادامه می دهد و این نهضت و حرکت انقلابی مردم به انقلاب حضرت مهدی (عج) متصل خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات