خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان:

میراث عظیم انقلاب را باید به نسل‌های بعد منتقل کرد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: انقلاب و ثمرات آن‌ که حاصل مجاهدت‌های امام و شهدای انقلاب است را باید برای نسل‌های بعد بدون کمی وکاستی منتقل کنیم و این میراث عظیم را باید سینه‌به‌سینه چرخاند .
کد خبر: ۸۸۱۶۵۳۲
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، امروز همزمان با آغاز ایام‌الله دهه فجر و ورود تاریخی امام خمینی (ره) به کشور، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان، مسول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه، جمعی از اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان با حضور در گلزار شهدای گمنام واقع در این دانشگاه، به مقام شامخ امام (ره) و شهیدان ادای احترام کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن دهه فجر و ورود تاریخی امام خمینی (ره) به کشور گفت: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب بزرگ فرهنگی بود که موجب شد چشم جهانیان به کشور خیره شود.

سعید جامه بزرگی افزود: انقلاب و ثمرات آن‌ که حاصل مجاهدت‌های امام و شهدای انقلاب است را باید برای نسل‌های بعد بدون کمی وکاستی منتقل کنیم و این میراث عظیم را باید سینه‌به‌سینه چرخاند و خاطرات روزهای انقلاب را در اذهان زنده کرد.

وی تاکید کرد: این پاسداشت‌ها موجب می‌شود تا جوانان و نسل‌های بعد از انقلاب بدانند که این انقلاب و کشور ما به‌سادگی به‌دست نیامده است و مرهون مجاهدت‌ها و رشادت‌های شهیدان انقلاب تحت زعامت معمار کبیر و سکان‌دار انقلاب، خمینی کبیر بوده است.

وی با تأکید بر پیروی از راه و روش امام راحل گفت: ایشان باید در زندگی و امورات دنیوی و اخروی ما الگو شود، امامی که با دست‌های خالی اما سینه‌ای پراز ایمان و یاد خدا وبه پشتوانه مردم مستضعف به میدان آمد و به جهانیان ثابت کرد که ظلم ماندنی نیست و ندای مظلوم به‌حق است و خاموش نخواهد شد و خواهان حق و عدالت، به‌حق اصلی خود می‌رسد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار