خبرهای داغ:
فرماندار نهاوند عنوان کرد

جمهوری اسلامی نظامی مبتنی بر اسلام و اراده مردم

فرماندار نهاوند گفت: این نظام یک نظام مبتنی بر اسلام و اراده مردم است، مردمی که در آن زمان اجازه تحصیل نداشتند ولی در حال حاضر ما باسوادترین مردم را در کشورمان داریم .
کد خبر: ۸۸۱۶۵۹۴
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، کریم حمیدوند امروز در دیدار اعضای شورای اداری و کارکنان سپاه ناحیه و بسیجیان با امام جمعه نهاوند اظهار داشت: انقلاب اسلامی یکی از بزرگ‌ترین انقلاب‌های تاریخ بشر است، تاریخی که سرنوشت یک مملکت را رقم زد و باعث حیرت جهان شد .

وی افزود: خوشبختانه ملت ایران در برابر تمام سختی‌ها ایستادند، اما دشمن ما از تمام ابرقدرت‌های جهان کمک گرفت تا دست به نابودی کشور بزند و در این بین برخی نیز با نفاق و دورویی دور انقلاب را گرفتند اما بزرگ‌ترین ضربه را خودشان دیدند .

فرماندار نهاوند گفت: ما در زمان رژیم طاغوت وابسته به آمریکا و انگلیس بودیم و هیچ زیرساختی نداشتیم اما به برکت این انقلاب تمام زیرساخت‌های کشور فراهم شد و به یک کشور توسعه یافته تبدیل شدیم .

وی اضافه کرد: این نظام یک نظام مبتنی بر اسلام و اراده مردم است، مردمی که در آن زمان اجازه تحصیل نداشتند ولی در حال حاضر ما باسوادترین مردم را در کشورمان داریم .

حمیدوند با بیان اینکه دشمنان انقلاب تحریم‌های بسیاری علیه ایران اعمال کردند، بیان داشت: رهبری‌های پیغمبرگونه مقام معظم رهبری باعث شد که ما وابسته به کشورهای بیگانه نباشیم و از هر منبع دیگری غیر از نفت استفاده کنیم تا کشور به سمت و سوی توسعه و اقتصاد مقاومتی پیش رود .

وی با اشاره به برنامه‌های دهه فجر شهرستان گفت: در دهه فجر امسال تعداد 79 پروژه با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد تومان افتتاح شده و به بهره‌برداری می رسد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار