خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان همدان خبر داد

اجرای 40 عنوان برنامه به‌مناسبت دهه مبارک فجر در همدان

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان همدان از اجرای 40 عنوان برنامه به‌مناسبت دهه مبارک فجر در همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۶۰۸۲
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷
حجت الاسلام علی حسنی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با گرامیداشت و تبریک ایام الله دهه مبارک فجر بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران مهمترین حکومت اسلامی و جنبش انقلابی در تاریخ اسلام و در زمان غیبت حضرت ولی عصر(عج) بود.

وی با اشاره به اینکه جامعه اسلامی در طول تاریخ به جز دوران صدر اسلام محروم از حاکمیت اسلام بود، بیان داشت: با تحقق انقلاب اسلامی جامعه اسلامی یک بار دیگر طعم شیرین حکومت اسلامی و حاکمیت ارزش‌های دینی و قرآن را چشید.

مسئول سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان همدان تصریح کرد: انقلاب اسلامی برای رسیدن به پیروزی، آزمایشات سخت و مراحل دشواری را گذرانیده است و حفظ و نگهداری و استمرار آن به مراتب امری دشوارتر از به پیروزی رساندن آن است.

وی ادامه داد: این حفظ و نگهداری، نیازمند شناخت، هوشیاری و مقاومت و تلاش و تبعیت محض از ولی امر مسلمین است.

حسنی با اشاره به برنامه‌های تدارک دیده شده در این ایام گفت: 40 عنوان برنامه به مناسبت ایام الله دهه مبارکه فجر در سطح حوزه ها و پایگاه‌های بسیج طلاب و روحانیون استان همدان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: اعزام مبلغ ومبلغه به پایگاه‌های اقشار، برگزاری نشست پدافندغیرعامل در راستای تحکیم خانواده، برگزاری یادواره شهدا، سرکشی از خانواده معظم شهدا وغبارروبی گلزار شهدا و مسابقات ورزشی جام دهه فجر از دیگر برنامه‌های اجرایی است.

مسئول سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان همدان برگزاریی همایش شاخص‌های طلبه انقلابی، تجلیل از مبارزین و زندانیان سیاسی ایام انقلاب، برگزاری محافل انس با قرآن، برگزاری نمایشگاه با موضوعات انقلاب، مسابقات کتابخوانی و نشست‌های بصیرتی را از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برشمرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار