خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ32 انصارالحسین(ع) همدان عنوان کرد
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ32 انصارالحسین(ع) همدان در بیان بایدها و نبایدهای انتخاباتی، حضور حداکثری مردم در انتخابات 96 را راهبرد اصلی نظام و جامعه سپاه پاسداران خواند و گفت: همه توان و سیاست‌ها باید در راستای همین راهبرد به‌کار گرفته شود.
کد خبر: ۸۸۱۹۲۸۳
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲

حجت الاسلام مسیح‌الله عبدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با تبیین مفهوم والا و گستره وسیع بسیجی و پاسداری انقلاب اسلامی بیان کرد: سپاه از سوی امام(ره) و مقام معظم رهبری به‌ عنوان پشتوانه اصلی و رکن اساسی نظام معرفی شده است.

وی با بیان اینکه دایره مفهوم پاسداری در پوشیدن لباس پاسداری محصور نگشته است، گفت: جنس تمام افراد و اقشاری که در راه کشور و خدمت به مردم از جان گذشته هستند از جنس بسیجی و پاسداری است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ32 انصارالحسین(ع) همدان اظهار داشت: پاسدار انقلاب هرگز به مأموریت های خود به عنوان یک شغل توجه ندارد بلکه احساس وظیفه دینی و انسانی، او را با عشق به انقلاب و کشور، در جرگه پاسداری قرار داده است.

وی کسب معرفت سیاسی را از شئون اصیل پاسداری دانست و بیان داشت: پیگیری اخبار روزانه و تحلیل وقایع و پیگیری بیانات و تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری در تمام زمینه‌ها، از مهمترین منابع کسب این معرفت و بینش سیاسی است.

عبدی با تأکید بر نقش سازنده ارتباط با علما در سازمان افزود: اینکه در روایات بر زانو به زانو نشستن و ممارست با علما تاکید می شود در راستای تقویت معرفت و شناخت دینی و حرکت در مسیر صحیح است که اجر بالای اخروی نیز بر آن مترتّب شده است.

وی همچنین در بیان بایدها و نبایدهای انتخاباتی، حضور حداکثری مردم در انتخابات 96 را راهبرد اصلی نظام و جامعه سپاه پاسداران خواند و عنوان کرد: همه توان و سیاست‌ها باید در راستای همین راهبرد به‌کار گرفته شود و البته پیگیری بیانات رهبری در این زمینه و تبیین ملاکهای اصلح در فرمایشات ایشان در سطح جامعه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات