خبرهای داغ:
فرمانده حوزه علی ابن ابیطالب(ع) ملایر:

فرماندهان بسیج علمداران عاشورایی عصر حاضر هستند

فرمانده حوزه علی ابن ابیطالب(ع) ملایر با بیان اینکه بسیج در امتداد عاشوراست، گفت: فرماندهان بی ادعای آن علمداران عاشورایی عصر حاضر هستند.
کد خبر: ۸۸۰۰۶۳۸
|
۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱
علی مرتضی زنگنه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر اظهار داشت: دغدغه امروز ما طبق فرمایش مقام معظم رهبری جهاد کبیر است، جهاد کبیر یعنی تبعیت نکردن از دشمن، تبعیت نکردن در میدان‌های مختلف در میدان سیاست، اقتصاد، فرهنگ، هنر و فهم ابعاد جهاد کبیر و چگونگی ورود به این جهاد که مهمترین است و جهاد اصغر خوانده شده است نیازمند تدبر و تفکر همه جانبه دارد.

وی افزود: این مقوله رویکردی همه جانبه است که باید به گفتمان جامعه اسلامی بدل شود تا راه نفوذ دشمن بسته شود و راه پیشرفت ایران اسلامی فراهم آید.

فرمانده حوزه علی ابن ابیطالب(ع) ملایر با بیان اینکه لازمه این راه فراگیر شدن است، عنوان کرد: عرصه جهاد کبیر هوشمندی و اخلاص لازم دارد.

وی با بیان اینکه این جهاد همانند جهاد نظامی نیست، که کسانی در آن بدرخشند، گفت: در این جهاد ممکن است کسی بسیار هم زحمت بکشد اما چهره او را هیچکس نشناسد.

زنگنه تصریح کرد: یکی از شاخص‌های نظام اسلامی اعتراض به سلطه و نظام استکباری برای رسیدن به وضع مطلوب است اما امروز مقابله نظام اسلامی با استکبار چگونه است؟

وی گفت: استکبار با خصوصیاتی از قبیل خود برتربینی، حق ناپذیری، فریبگری و رفتار منافقانه قادر نیست نظام اسلامی را تحمل کند چراکه نظام جمهوری اسلامی اساساً در اعتراض به استکبار پدید آمده است و بر این اساس نظام اسلامی تشکیل شده و رشد پیدا کرد

فرمانده حوزه علی ابن ابیطالب(ع) ملایر تصریح کرد: کارزاری که بین حق و باطل اتفاق افتاده است، کارزار بین اسلام و استکبار است که در رأس آن شیطان بزرگ یعنی آمریکا قرار دارد.

وی ابراز داشت: آنچه که مسلم است، بسیج در امتداد عاشورا و فرماندهان بی ادعای آن علمداران عاشورایی عصر حاضر هستند که بدون هیچ چشم‌داشت مادی همانند شمع جوانان بسیجی را دور خود جمع کرده‌اند.

زنگنه با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن گفت: امروز دشمن در جنگ نرم به صورت تمام عیار به مصاف ما آمده و در کمین دین خداست.

وی ادامه داد: فرقه‌های نوظهور، عرفان‌های کاذب، شیطان پرستی و انحرافات عقیدتی، فساداخلاقی و ترویج انواع مواد مخدر و روان گردان و سست شدن بنیان خانواده‌ها همه زنگ خطرهای جدی برای مدافعان راه حق و حقیقت و انسان‌های رسالت‌‌مند به شمار می‌آید.

فرمانده حوزه علی ابن ابیطالب(ع) ملایر افزود: این وظیفه بسیجیان است که این جبهه را تربیت کنیم چراکه درد دین دارند و ولایت‌مدار هستند.

وی با بیان اینکه بقای انقلاب به رفتارهای انقلابی است، عنوان کرد: رفتار انقلابی این است که معضلات را درست بشناسیم و چشم از هدف برنداریم.

زنگنه گفت: امید است در پرتو معنویات مقام معظم سخت‌ترین فتنه‌ها، بحران‌ها و انحرافات را پشت سر بگذاریم چراکه تا زمانی که ملت حول محور ولایت و در مدار آرمان‌های اصیل اسلام ناب محمدی باشند به این انقلاب ضربه‌ای وارد نخواهد شد.

وی همچنین با اشاره به حماسه 9دی ابراز داشت: حماسه 9دی روز تجلی غیرت دینی و فروزان شدن شعله های بیداری و بصیرت مردم نسبت به واقعیت های نهفته در لایه های فتنه 88 است که برای همیشه پرچم آگاهی و دشمن ستیزی را در این کشور برافراشته نگاه خواهند داشت.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات