خبرهای داغ:
سردار صادقی:

فرهنگ عاشورا فتنه را خنثی کرد/ پیشرفت انقلاب در رکاب ولایت است

یادگار هشت سال دفاع مقدس گفت: پیشرفت انقلاب در رکاب ولایت است، ما هر چه داریم از عاشورا داریم و همین فرهنگ عاشورا فتنه را خنثی کرد و اجازه نداد از قدر و منزلت ما کاسته شود و ما جزء منتظران حضرت مهدی موعود(عج) هستیم .
کد خبر: ۸۸۰۱۱۵۶
|
۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار حسین صادقی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس در شامگاه شنبه در جمع اساتید و بسیجیان که در سالن اجتماعات دانشگاه شهید مقصودی همدان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای هشت ماه جریان فتنه 88 و مدافعان حرم که مظلومانه در این مسیر هستی خود را فدا کردند، اظهار داشت: فتنه 78 هشت روز به طول انجامید که آخرین روزش 23 تیرماه سال 78 بود بسیجیان آمدند و به فتنه پایان دادند.

وی گفت: در فتنه سال 88 که هشت ماه به طول انجامید اگر بخواهیم ابعاد آن را دقیق بسنجیم تهاجماتش بیشتر از دفاع مقدس بود.

سردار صادقی عنوان کرد: انقلاب اسلامی زمانی که پیروز شد عده‌ای میانه‌رو آمدند حاکمیت را ادامه دادند اما نتوانستند آن خاستگاه های انقلابی که به خاطر آن انقلاب کرده بودند را تأمین کنند و گروه دیگری تحت عنوان انقلابیون و یا مدافعین خون انقلاب آمدند و انقلاب را می خواستند به همان زمان استبداد برگردانند.

یادگار هشت سال دفاع مقدس در ادامه بیان کرد: میانه‌روها دولت موقت و بنی صدر بود، رادیکال شهید رجایی و حضرت آقا که به عنوان رئیس جمهور انتخاب شدند و بعد از آن دوران سازندگی بود که ارزش ها کم رنگ می شود، فاصله طبقاتی زیاد می شود.

وی در ادامه افزود: پادزهر فرود انقلاب اسلامی در خود انقلاب نهفته شده است و آن حفظ آرمانها و مبانی و اصول اصلی و ارزش هایی است که امام(ره) آنها را براساس قوانین اسلامی پایه گذاری کرده است.

یادگار هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه انحراف مانند میدان تیری است که هیچ تیری به سیبل نمی خورد، ابراز داشت: امروز که ما در خط انقلاب قرار داریم باید بسیار دقت کنیم چراکه خیلی‌ها دنبال این هستند که از ما به عنوان ابزار استفاده کنند.

سردار صادقی تأکید کرد: انقلاب کردن مهم نیست، لیبرال‌ها، توده‌ای‌ها و سلطنت طلب‌ها به محض اینکه انقلاب پیروز شد همه سر پایین گرفتند؛ وجه تمایز نظام و انقلاب ما با انقلاب های دیگر در همین چیزهاست و کلید انقلاب در همین است.

وی با بیان اینکه این امنیت بخشی، بالاتر از انقلاب های دیگر است، عنوان کرد: انقلاب ما انقلاب الهی است و هر کس با این انقلاب زاویه پیدا کند و خود را در عرض رهبری و ولایت ببیند از چشم امت حزب الله می افتند.

یادگار هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: اسلام خودش متعالی است و به من و شما نیازی ندارد و ما در بستر آزمایش هستیم و این آزمایش های فتنه ها برای ما است.

سردار صادقی با اشاره به منویات رهبری گفت: باور داشته باشید که دست خدا به واقع بر سر این ملت و امت و انقلاب است و باید دقت و باور کرد که دست خدا بر سر این امت و انقلاب است و این انقلاب زمینه های ظهور حضرت حجت(عج) خواهد بود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اینکه مقام معظم رهبری می فرمایند من انقلابی ام، این یک کدی است که ایشان می دهند و انقلابی بودن افتخار است.

یادگار هشت سال دفاع مقدس ابراز داشت: انقلابی ماندن تا آخرین نفس شرط است و این قابل قبول است.

سردار صادقی بیان کرد: انقلاب در اوج زیبایی و اقتدار با علم افراشته در جهان، در فتنه سال 88 وضعیتی ایجاد شد که طمعی در دشمن بوجود آمد که احساس کرد که می شود این انقلاب را در هم شکست.

وی ابراز داشت: صحنه هایی که به‌وجود آوردند و خراشی که فتنه گران به چهره و قامت زیبای این نظام اسلامی که اقتدار خود را در جهان نشان داده بود و نشان می داد این خشی که بر صورت این انقلاب انداخته هرگز فراموش شدنی نیست.

یادگار هشت سال دفاع مقدس گفت: هر پیروزی که به‌دست می آوریم با وجود اینکه بهترین جوانان را تقدیم کردیم نقطه عطفی بود و مایه سرافرازی ما بود و دشمن به خودش می لرزید ولی در این فتنه کاری کردند که دشمن با تمام توان به صحنه بیاید.

وی با بیان اینکه این تبعات فتنه سال 88 تا قیامت مانند حادثه عاشورا پابرجاست و فراموش نمی شود، تأکید کرد: هر کسی که ذهنیت علیه نظام داشت متحد شدند و برای سرنگونی این نظام مقدس آمدند.

سردار صادقی عنوان کرد: دشمنان استراتژی و هدفشان این بود که در کوتاه مدت رهبری را محدود کنند و اختیارات رهبری را محدود کنند و در قانون اساسی تغییراتی دهند.

وی عنوان کرد: در بلند مدت اهداف استراتژیک داشتند و حذف ولایت فقیه که همان برگشت استبداد بود از اهداف آنها بود، حوزه های دینی را نیز به نوعی می خواستند حذف کنند.

یادگار هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: در تغییر قانون اساسی کمر همت را بسته بودند که همه چیز را از بین ببرند و اگر انقلاب ما غیر الهی بود ما نمی توانستیم آن را نگاه داریم.

سردار صادقی با اشاره به اینکه محصول این نظام و ولایت فقیه را می توانیم در دنیا و منطقه ببینیم ابراز داشت: استکبار در یک مسیر علیه نظام قد علم کرد و متأسفانه سکوت و حیرت بسیاری از خواص که به نوعی در مسیر قرار داشتند که محرک اصلی بودند و می خواستند ولایت را به پایین بکشند.

وی با بیان اینکه ولایت فقیه نایب امام زمان(عج) است و پیشرفت انقلاب در رکاب ولایت است، ما هر چه داریم از عاشورا داریم و همین فرهنگ عاشورا فتنه را خنثی کرد و اجازه نداد از قدر و منزلت ما کاسته شود و ما جزء منتظران حضرت مهدی موعود(عج) هستیم .

یادگار هشت سال دفاع مقدس گفت: هر جایی که تقاضا باشد عرضه به دنبالش است و خداوند نیز تقاضا را برطرف می‌کند و شما متقاضیان باید این زمینه و پتانسیل را در خود ایجاد کنید تا خداوند امام عصر(عج) را برساند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات